Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Populære Smykker solgt i tourist områderne i Thailand, savner en forhandler i DK

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 76
Fra  Export-asia.com Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Vi har salg af nogle yderst populære smykker her i Thailand, vi sælger til Thaier, som sælger på markeder og på gaderne hvor touristerne er. Det er egentlig simpelt nok, når touristerne i Thailand vil købe smykket, så vil de det nok også gerne i Danmark.

Det er et smart koncept, hvor kunden kan få skrevet sit navn, barns navn hundens navn eller fks kærestens navn ved at samle bogstaver i forskellige farver eller helt neutralt i sølv farve.

Der kan laves, armbånd, halskæder, vedhæng til mobiltelefon, hundehalsbånd osv osv. vi har set nogle af vores kunder er begyndt at bruge bogstaverne til at flette ind i materialet på tasker og sko samt til fingerringe.

Hvordan med prisen ?
du som kunde betaler fks for navnet "camilla" 7 bogstaver inkl armbånd mv. ca 20 kr. og sælger det for ca 100-150 kr

I Phuket, chiang mai og Pattya  ville samme armbånd koste  ca 500 bath omkring 90-100   Danske

Vi sælger på 2 måder

1, i pakker, hvor man køber alt hvad man har brug for at komme igang, både til opbevaring værktøj og display trays til at vise varene frem

2, Bulk hvor du bestiller hvad du har brug for.

Kontakt os hvis det kunne have interesse.

PS det er meget simplelt.,  og ved køb for fks 3000 kroner har du nok til at kunne sælge på et markede.

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 16:45

Hejsa.

Jeg var selv på ferie for et par år siden i Bulgarien, og på det tidspunkt synes jeg også ''konceptet'' var ret så genialt.

Og nu er det her jo ...

Vil i ikke smide mig en mail på info@cleanpoint.dk - Jeg er absolut interesseret i et samarbejde, har en del kræmmere mv. som kunne have interesse.!

Rasmus

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 25. Aug 10
Fra  Export-asia.com Skrevet kl. 18:06

Svar sendt

PS. teknisk set kan vi skaffe alt inden for fashion, smykker sko tasker osv, da vi bor temmelig tæt på der hvor butikkerne køber deres ting, og i øvrigt mange danske butikkers ting stammer fra.

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 18:14

Jeg er også klar på det, skriv lige en mail til eric6200a@hotmail.com

Tilmeldt 25. Aug 10
Fra  Export-asia.com Skrevet kl. 18:47

Email sendt.

Der er godt nok gang i skriverierne på Private beskeder osv.

Tilmeldt 25. Aug 10
Fra  Export-asia.com Skrevet kl. 13:38

Så har vi oprettet en hjemmeside hvor man kan se mere,

Vi kan evt. samle nogle pakker, så vi sørger for at man får et helt komplet sæt,   for der er mange ting, og første gang kan det være svært at regne ud hvad man skal bruge helt konkret.

Men prøv at se vores produkter, de er virkelig smukke produkter.

En vigtig ting, Vores produkter er lavet i poleret Zink, , Zink er nikkel frit, dvs. ingen hud irritation eller problemer med myndighederne. :-]

www.abc-jewelry.com

Noget helt unikt prøv at se Floating Locket, under kommende produkter 14-09-2010 ( bliver flyttet ud til de andre varer 16-09-2010  det er helt unik !! og virkelig smukt, da vi viste dem frem på smykke messen i Bangkok, endte vi med at have solgt alle vores vareprøver, fordi folk synes det var sjovt og samtidig også flot.

Mvh Jesper & May

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)