Hejsa Vi har salg af nogle yderst populære smykker her i Thailand, vi sælger til Thaier, som sælger på markeder og på gaderne hvor touristerne er. Det er egentlig simpelt nok, når touristerne i Thailand vil købe smykket, så vil de det nok også gerne i Danmark. Det er et smart koncept, hvor kunden kan få skrevet sit navn, barns navn hundens navn eller fks kærestens navn ved at samle bogstaver i forskellige farver eller helt neutralt i sølv farve. Der kan laves, armbånd, halskæder, vedhæng til mobiltelefon, hundehalsbånd osv osv. vi har set nogle af vores kunder er begyndt at bruge bogstaverne til at flette ind i materialet på tasker og sko samt til fingerringe. Hvordan med prisen ? I Phuket, chiang mai og Pattya ville samme armbånd koste ca 500 bath omkring 90-100 Danske Vi sælger på 2 måder 1, i pakker, hvor man køber alt hvad man har brug for at komme igang, både til opbevaring værktøj og display trays til at vise varene frem 2, Bulk hvor du bestiller hvad du har brug for.
Kontakt os hvis det kunne have interesse. PS det er meget simplelt., og ved køb for fks 3000 kroner har du nok til at kunne sælge på et markede.
|
Hejsa.
Jeg var selv på ferie for et par år siden i Bulgarien, og på det tidspunkt synes jeg også ''konceptet'' var ret så genialt.
Og nu er det her jo ...
Vil i ikke smide mig en mail på info@cleanpoint.dk - Jeg er absolut interesseret i et samarbejde, har en del kræmmere mv. som kunne have interesse.!
Rasmus