Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad vil sådan et hjemmeside koste mig?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

I må meget gerne stadig sende mig tilbud på enten programmering eller design, eller begge dele.

i har mere eller mindre frie rammer, bare den indeholder de ting jeg ønsker. Hvis i mener i kan overtale mig til at vælge noget andet frem for flash, er i velkommen. Jeg har alligevel ikke en skid forstand på det hehe :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 19:22

Kenan Corbo:

I må meget gerne stadig sende mig tilbud på enten programmering eller design, eller begge dele.

i har mere eller mindre frie rammer, bare den indeholder de ting jeg ønsker. Hvis i mener i kan overtale mig til at vælge noget andet frem for flash, er i velkommen. Jeg har alligevel ikke en skid forstand på det hehe :)

Well.. Flash er ikke særligt SEO-orienteret da eksempelvis googlebot ikke kan læse hvad der står i flash.. :-)

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 19:24

Det vil Google Bot da gerne.. Men interne referencer i flashen til en anden del i flashen spider den ikke - men den vil gerne læse de eksterne links i din flash...

Or so I think... Confused

ANYWAY - mit offer til Kenan står fast og jeg laver det i såfald i PHP/MySQL Big Smile

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 19:25

Wi:

Kenan Corbo:

Well.. Flash er ikke særligt SEO-orienteret da eksempelvis googlebot ikke kan læse hvad der står i flash.. :-)

Du siger noget der, jamen så dropper vi flash :) Hvad skal den så programmeres i? for at kunne være godt syneligt på google f.eks.?

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 21:39
Wordpress kan det meste af det du beskriver har ikke lige flash men dine funktioner. Vil du kunne få lavet for en 3000 - 4000 kr :)

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 21:42

Kenan Corbo:

Wi:

Du siger noget der, jamen så dropper vi flash :) Hvad skal den så programmeres i? for at kunne være godt syneligt på google f.eks.?

.NET, ASP, JAVA eller noget andet :)

Jeg er PHP mand, andre foretrækker .NET og sådan er det. Der er mange sprog i programmering... Men de to basale er vel .NET og PHP

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)