Hej alle sammen! Jeg har et pris forespørgsel på et nok avanceret hjemmeside. Hjemmesiden skal være så enkelt som muligt at finde rundt på, da den skal informerer om hvor og hvad der sker i byen af koncerter, stand-up, club events osv. Der skal være en kalender med søge funktion f.eks. at man søger efter koncerter, dato, hvor osv. sådan lidt avanceret søge funktion. Jeg har ikke rigtigt nogle krav til designet end at det skal være overskueligt, ungdommeligt og lækkert at se på, den må gerne være bygget op på flash. Den skal indholde følgende ting:
Når man går ind på hjemmeside, så det mening at man skal vælge by, forstiller mig et kort af Danmark, hvor de byer som vi med tiden understøtter kommer på, så hvert by har sin side. Jeg kunne forstille mig at der skal flere hjemmesider under et for det? Det skal være mening at event stederne selv skal kunne sætte deres events på siden via. et brugernavn og kode, og så skal der være en admin bruger som skal kunne styre siden. Vil i ikke være søde at mail mig med pris eller hvis i har flere spørgsmål på kenancorbo@gmail.com. |
Jeg vælger at smide et svar direkte i denne tråd.
Jeg ville mene at det skulle være muligt at udvikle for mellem 10.000 og 15.000 for udelukkende programmør timer. Jeg er ikke grafiker men jeg ville kunne programmere alle de funktioner for ~10.000
Jeg har også nogle gode ungdommelige skabeloner i grafik som er free2use - men der er naturligvis chance for at de kan være set andetsteds på nettet lignende. Hvis du skal have special grafik koster det ofte også spidsen af en jetjager. Dog kan jeg selv tweake de der psd grafikker og få dem til at se godt ud
Andre vil sikkert tilbyde det billigere - men en fuldtids ansat programmør som laver det her - vil mest sandsynlig lave den "sikreste" og bedst dokumenterede kode.