Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad vil sådan et hjemmeside koste mig?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen!

Jeg har et pris forespørgsel på et nok avanceret hjemmeside.

Hjemmesiden skal være så enkelt som muligt at finde rundt på, da den skal informerer om hvor og hvad der sker i byen af koncerter, stand-up, club events osv.

Der skal være en kalender med søge funktion f.eks. at man søger efter koncerter, dato, hvor osv. sådan lidt avanceret søge funktion.

Jeg har ikke rigtigt nogle krav til designet end at det skal være overskueligt, ungdommeligt og lækkert at se på, den må gerne være bygget op på flash.

Den skal indholde følgende ting:

• Reklame/banner plads
  • implementeret kalender
  • og to eller tre menuer som kontakt, om os og samarbejdspartner. 

Når man går ind på hjemmeside, så det mening at man skal vælge by, forstiller mig et kort af Danmark, hvor de byer som vi med tiden understøtter kommer på, så hvert by har sin side. Jeg kunne forstille mig at der skal flere hjemmesider under et for det?

Det skal være mening at event stederne selv skal kunne sætte deres events på siden via. et brugernavn og kode, og så skal der være en admin bruger som skal kunne styre siden.

Vil i ikke være søde at mail mig med pris eller hvis i har flere spørgsmål på kenancorbo@gmail.com.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 07:53

Jeg vælger at smide et svar direkte i denne tråd.

Jeg ville mene at det skulle være muligt at udvikle for mellem 10.000 og 15.000 for udelukkende programmør timer. Jeg er ikke grafiker men jeg ville kunne programmere alle de funktioner for ~10.000

Jeg har også nogle gode ungdommelige skabeloner i grafik som er free2use - men der er naturligvis chance for at de kan være set andetsteds på nettet lignende. Hvis du skal have special grafik koster det ofte også spidsen af en jetjager. Dog kan jeg selv tweake de der psd grafikker og få dem til at se godt ud Wink

Andre vil sikkert tilbyde det billigere - men en fuldtids ansat programmør som laver det her - vil mest sandsynlig lave den "sikreste" og bedst dokumenterede kode.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:27

Tom Frank Christensen:
Andre vil sikkert tilbyde det billigere

I så fald tør jeg ikke se koden :)

Mit bud var omkring 30k for det incl. design.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 18:43

Niels:

Tom Frank Christensen:
Andre vil sikkert tilbyde det billigere

I så fald tør jeg ikke se koden :)

Mit bud var omkring 30k for det incl. design.

Mine timer er ikke så dyre fordi jeg har et fuldtids arbejde ved siden af :) Alt freelance arbejde er bare ekstra fløde på kagen :)

Derfor behøver jeg ikke sætte mine timer til DKK 1.200 (eller hvad de andre proff php programmører nu tager)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:02

Tom Frank Christensen:
Derfor behøver jeg ikke sætte mine timer til DKK 1.200 (eller hvad de andre proff php programmører nu tager)

Så ligger jeg i den lave ende med mine 500 :)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:05

Tom Frank Christensen:

Rolig nu! Det er jo ikke Cisco vi snakker om vel :o)

Som regel ligger de skarpe PHP Folk på mellem 750-1000kr for mindre opgaver, og omkring 500kr/t for længerevarende opgaver :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 19:07

Niels:

Tom Frank Christensen:

Så ligger jeg i den lave ende med mine 500 :)

60 timer ville det tage dig så?
Jeg ville kunne gøre det på en 3. del.. Arh.. Ville nok kunne gøre det på 3 x 8 timer.. Alt det der lyder ekstremt nemt arbejde.
Nu koder jeg for det meste alt fra bunden, men hvis jeg bruger nogle af mine "allerede-færdige-koder", så ville det måske tage mig 8 timer at lave.. Vel og mærke uden design, da jeg ikke er den store designer.

Men vi er jo alle forskellige.. Derudover ville jeg nok personligt tage 300 kroner i timen, så jeg må ligge i den ekstremt lave ende?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:12

Wi:
Jeg ville kunne gøre det på en 3. del..

Nårh... nu skal det jo heller ikke være en konkurrence om tid og pris :) Trådstarter vil have et tilbud på mail og hvis man er interesseret i at give et tilbud, så skla man bare sende ham en mail med det :)

(ved godt jeg selv var med i "legen")

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 19:13

Der er en del amino'er herinde som er bosiddende i Thailand og Kina, som har dansk firma med outsourcing af programmering osv.,

Jeg vil anbefale dig at tage fat i dem - da det er væsentlig bedre pris, men dog - dansk kvalitet.

R.

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 19:14

Niels:

Wi:
Jeg ville kunne gøre det på en 3. del..

Nårh... nu skal det jo heller ikke være en konkurrence om tid og pris :) Trådstarter vil have et tilbud på mail og hvis man er interesseret i at give et tilbud, så skla man bare sende ham en mail med det :)

(ved godt jeg selv var med i "legen")

Det var nu slet slet ikke ment på den måde - selvom jeg godt kan se at det lød sådan Indifferent, så det er jeg sgu ked af :)

Ville slet ikke fornærme dig eller andet.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)