Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejder/ejer du en mindre dansk virksomhed og har 2 minutter?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Vi er i gang med et lille spørgeskema der skal forbedre vores datagrundlag til vores investorerpræsentation og vil derfor høre om du vil svare på et lille kort spørgeskema om brug af firmatelefoni:

Du finder det lige her

Jeg håber du vil bruge to minutter på det da din data kan have stor betydning for os samt hjælpe os med at udvikle produkter der kan løse nogle af dine problemer.

Fortsat god aften og på forhånd tak

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:25

I virker som om I for alvor er kommet frem i stolen. Det er rart at se.

Hvis I kunne være interesserede at få en forhandler tilknyttet, er jeg ínteresseret i at tage en dialog, da I rammer et lille hul, som vi selv har fået lidt svært ved at udfylde. Så kunne vi finde en løsning vi begge kunne være tilfredse med, ville det jo ikke være dumt :o)

Hvis det er interessant, er du velkommen til at sende en PB, så får du mine kontaktoplysninger.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 22:29

done

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:36

Niklas:

Jeg håber du vil bruge to minutter på det da din data kan have stor betydning for os samt hjælpe os med at udvikle produkter der kan løse nogle af dine problemer.

Fortsat god aften og på forhånd tak

Skemaet er besvaret. Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 09:24

Mange tak for besvarelserne

igang:

I virker som om I for alvor er kommet frem i stolen. Det er rart at se.

Hvis I kunne være interesserede at få en forhandler tilknyttet, er jeg ínteresseret i at tage en dialog, da I rammer et lille hul, som vi selv har fået lidt svært ved at udfylde. Så kunne vi finde en løsning vi begge kunne være tilfredse med, ville det jo ikke være dumt :o)

Hvis det er interessant, er du velkommen til at sende en PB, så får du mine kontaktoplysninger.

Ja der er rigtig meget gang i den, vi står midt i en stører vækst + åbning af en masse muligheder.

Vi er desværre ikke klar til at tage eksterne forhandlere ind endnu, men er det forhåbentligt i løbet af efteråret. Jeg skriver dig bag øret og tak for tilbudet :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)