Hej, Jeg har fået muligheden for at sælger nogle varer i APAC via en webshop, som jeg skal have lavet. Men jeg leder efter hvad det hedder, når man har et fjernlager, som hvor jeg lagerfører min varer, og når webshoppen sælger varerne, så sender fjernlager denne ud til kunden .... Hedder det bare fjernlager??? Og hvad hedder det evt. på engelsk????
|
Hvad hedder et fjernlager?
- 1
Holder også på dropshipping. Det er i hvert tilfælde det ord vi bruger når vi diskutterer mulighederne med kunder. |
MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS
Salg af emballage www.billigEmballage.dk
Hej - igen tusinde tak for hjælpen... Det ser ud til, at det hedder drop shipping :-) Så nu skal der undersøges, hvordan man kan få varer solgt i APAC. Jeg skal lige se, om Amazon kan bruges ; http://www.amazonservices.com/content/fulfillment-by-amazon.htm?id=hm1>
Vh Brian |
Hej Brian, Jeg går ud fra at du snakker om outsourcing af lager og logistik. Outsourcing of stock and logistics. Hvis du ønsker, at finde et firma som arbejder med dette, så er det nøjagtig hvad mit firma beskæftiger sig med. Vi hedder Discount Logistik og har lager adresse i Hedensted ved Vejle/Horsens, ca. 7 km fra motorvejen. Hvis du har nogle spørgsmål eller gerne vil høre mere om dette, kan du kontakte mig. Mvh Rasmus Falsig 20584191 |