Det er faktisk min vurdering at mange internetbutikker slet ikke er klar over denne lov. Det ses jo tydeligt når mange af butikkerne skriver at fragt ved returnering altid afholdes af kunden.
Jeg ser i hvert fald denne tekst mange steder, og oplever også tit problemet selv.
Det er faktisk min vurdering at mange internetbutikker slet ikke er klar over denne lov. Det ses jo tydeligt når mange af butikkerne skriver at fragt ved returnering altid afholdes af kunden.
Jeg ser i hvert fald denne tekst mange steder, og oplever også tit problemet selv.
Rasmus
Hej Rasmus!
Jeg er helt enig, derfor jeg også ønsker at se et billede af hvor mange som endelig gør det.
Har aldrig hørt en eneste web-shop som har gjort dette, heller ikke folk som har skrevet om det.
Men nu er der i hvert fald sat fokus op det
Og vil gerne høre andre Web-shop om de gør det eller ikke.
Jeg kan jo så supplere med at problemet er lige så udbredt når det drejer sig om reklamationer.
Her påhviler det ligeledes butikken at betale for at kunden får sendt sin vare til reperation og tilbage til kunden. Altså 2x porto.
(så næste gange jeg har et par bukser fra en fysisk butik, hvor bukserne går i stykker så sender jeg en delt diesel kvittering til butikken efter jeg har været inde med dem, så de kan betale for min "fragt") ;)