Tråden - uanset stavefej, tegnsætningh ovs, jeg er jo ikke stripper - hvor der er ok..... eller... Pointen var at der er andre firmaer som laver det, som demib og rosenstand laver - det er en del af det er viral marketing, som i lige har bidraget med. Som du sikkert har læst tidligere i tråden har jeg postet et svar direkte til martin, som beskriver min kritik af den måde amino bruges på, både for partnere og dem som tror at linket i signaturen redder dem.. Pointen var at der er andre firmaer som laver det demib og rosenstand laver - en del af det er viral marketing, som i lige har bidraget med. Tak til de folk som har posted i tråden, jeg vil nyde godt af linket fra amino. Vi takke og bukker.. i har været til stor hjælp. Til de kunder der har benyttet sig af vores gratis tilbud - så er ham den gamle altså stadig seriøs. Dette er bare en test i rækken af hvordan links + viral marketing påvirker ens status hos diverse søgemaskiner.
Vil lige tilføje lidt anaytics for dagen i dag 146 unikke besøg 2,40 min på siden 76 % nye besøg 798,5 % fremgang siden start
|
Tør man foreslå at tråden låses?
EDIT: Okay nu forsvandt det sidste indlæg os... Men der er vel ingen grund til, at køre dette spørgsmål længere ud?