Det er alligevel utroligt :) Jeg har altid haft den indstilling og retningslinje, at enhver logik jo netop taler for at de kan få det billigere i kina og indien, så hvis en kineser er klar til at købe varer i danmark, som også kan købes i kina, så lugter det. Men okay, den fik du så lige modbevist. Fik du en forklaring på hvorfor de købte hos dig, eller var det bare et rent salg ? Jeg må jo også erkende at jeg en enkelt gang har sendt noget til Spanien hvor jeg var overbevist om at det var scam , men det var et lavt beløb, så jeg tænkte, hvad pokker.. giv det en change.. og den viste sig også at være helt reel, selvom det var en engelsktalende person. |
Cre8ive:Fik du en forklaring på hvorfor de købte hos dig, eller var det bare et rent salg ?
Yep jeg fik en god forklaring. De 20 medarbejdere der skulle have en førstehjælpstaske, skulle have det som en gave. De var alle var forskellige lande i Skandinavien... Sverige, Norge og Finland og da min førstehjælpstaske kommer på netop de 3 sprog (+dansk og engelsk), var det en klar vinder.
Men det var en meget sjov oplevelse og gjorte brug af mine kinesiske medstuderende til at få handlen i hus.
Ikke at der var de store penge i det, men det er da meget sjov at fortælle man har solgt til Kina :)
Bliv gratis medlem