Man kan godt trække pengene tilbage hos PayPal. Så være påpasselig. Bed ham om at sende den til dig som "PayPal Masspay" eller Begynd og bruge Moneybookers.com, hvor man ikke kan trække penge tilbage. Held og lykke med det. |
Boysen:Ja man skal passe godt på, og sikre sine penge.
Modsat skal man aldrig sige aldrig, for cirka 6 måneder side, solgte jeg 20 førstehjælpstasker til Kina. Alt gik efter bogen og jeg modtog mine penge først, for derefter at sende varen.
Nu havde det været skægt hvis de oprindeligt kom fra Kina, desværre ikke...men Indien :)
Det er alligevel utroligt :)
Jeg har altid haft den indstilling og retningslinje, at enhver logik jo netop taler for at de kan få det billigere i kina og indien, så hvis en kineser er klar til at købe varer i danmark, som også kan købes i kina, så lugter det. Men okay, den fik du så lige modbevist.
Fik du en forklaring på hvorfor de købte hos dig, eller var det bare et rent salg ?
Jeg må jo også erkende at jeg en enkelt gang har sendt noget til Spanien hvor jeg var overbevist om at det var scam , men det var et lavt beløb, så jeg tænkte, hvad pokker.. giv det en change.. og den viste sig også at være helt reel, selvom det var en engelsktalende person.