Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate hjælp ?? cpc eller salg ??

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal man satse på salg eller pr. klik ??

 

hvad gør du og hvorfor ??

MT Grafik, kontakt os over en pm, hvis du mangler grafisk materiale. Altid no cure no pay  

Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

op

MT Grafik, kontakt os over en pm, hvis du mangler grafisk materiale. Altid no cure no pay  

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer helt an på hvad det er til. Hvis du har en ungdoms side, vil det være virkelig dumt at bruge affiliate, hvor det kræver at besøgende betaler. Der ville det være bedst med spørgeskemaer etc. hvor man ikke skal hen og bruge penge for at få noget, og de fleste indenfor det, er per klik.

Derimod, hvis du har en side, hvor at det er generelt vokse mennesker, skal du nok satse på salg.

Håber du kan bruge det til noget.

Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Storm:

Det kommer helt an på hvad det er til. Hvis du har en ungdoms side, vil det være virkelig dumt at bruge affiliate, hvor det kræver at besøgende betaler. Der ville det være bedst med spørgeskemaer etc. hvor man ikke skal hen og bruge penge for at få noget, og de fleste indenfor det, er per klik.

Derimod, hvis du har en side, hvor at det er generelt vokse mennesker, skal du nok satse på salg.

Håber du kan bruge det til noget.

Frederik

 

tak skal du have :D

MT Grafik, kontakt os over en pm, hvis du mangler grafisk materiale. Altid no cure no pay  

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det handler meget om hvordan du ønsker at arbejde. 

Vil du have noget, som du bare sætter op og ikke rører så meget ved, så er CPC en af de bedste muligheder. Dette gøres dog bedst igennem AdSense og ikke via affiliate bureauer. 

Salg kan dog i mange tilfælde være en guldgrube, som du hurtigt kan få op at køre i forhold til CPC. CPC kræver tit mange besøgende for at tjene et ordentligt beløb. 

Salg kan give dig en større omsætning på færre antal besøg. 

Ikke desto mindre kan man også lave seriøse penge på Adsense - Uden tvivl.

Mvh.

Andreas

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vælger altid betaling for et salg/lead - Du kommer til at tjene mere i det lange løb end på CPC

Tilmeldt 2. May 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 03:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg personligt vælger altid kampagner hvor jeg får betaling pr. salg/lead, de få kampagner der køre med cpc har ofte en så lille pris, at det ikke kan betale sig i længden.

Det sker dog at man kan være heldig at finde en kampagne hos et netværk, hvor du kan købe kliks på Google eller Facebook billigere end det du tjener pr. klik. I de tilfælge kan det nogle gange betale sig at køre en cpc kampagne.

Effektiv og hurtig slankekur med Nupo Kuren - Start i dag!

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg foretrækker også leads/salg. Det giver bedst i det lange løb, hvilket egentligt er helt naturligt.

Hvis du bruger klik-kampagner, så optimerer du imod at få mange kliks, og er ligeglad med om dine brugere køber noget. Bruger du lead/salg, så optimerer du imod købelystne brugere, der er interesseret i det produkt du annoncerer for. Hvilken trafik tror du der giver størst værdi for annoncøren?

Rigtigt gættet... De er de købelystne brugere der giver mest værdi, og derfor sættes klikpriserne ofte tilsvarende lavt.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)