Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du hjælpe med feedback til webshop?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Webshoppen Fightworld.dk er netop gået i luften. 

Shoppen er bygget op fra bunden, men som alt andet, kan man jo hele tiden blive bedre, og jeg vil derfor sætte meget stor pris på hvis i vil bruge et par minutter på at komme med noget kritik.

Er det overskueligt?

Hvor kan vi forbedre?

Er indkøbskurven overskuelig?

På forhånd tak og god dag
Hilsen Nicholas 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:31

Fed shop (hvad er den lavet i?).

Måske ville jeg lave varegrupperne mere tydelige på forsiden. Altså med samme str. billede...Det er jo det der er vigtigt ifm. førstegangsindtryk.

Så skal man nok finde beskrivelser og betingelser...

Fra Rødovre
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 67
Fra  fru Pedersens Skrevet kl. 14:41

Hej Nicholas

Synes også den gør sig rigtig godt. Er umiddelbart kun faldet over to ting som kunne optimeres. 1: det er ikke helt til at vide at der under thaiboksning gemmer sig en shop, det kunne måske være en god ide at gøre det lidt mere tydeligt. 2: Nyhedsbrevstilmeldings-feltet spiser (i alfald i firefox) det nederste af teksten, både den der står pr. defalt og det man taster.

Ellers er den både pæn og nem at overskue. I har også fundet en masse af de (i mine ønje) rigtig gode effekter (java-scripts) frem.

Helg og lykke med projektet
Kristine Pedersen

Fra Hillerød
Tilmeldt 13. Aug 09
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 14:45

Hej hej

Jeg synes dit design på forsiden er rigtig godt og indbydende. Jeg kan også godt lide de store ikoner, som "skærer det ud i pap" for mig.

Der gik dog lidt før det gik op for mig at "Thaiboksning" og "MMA" var adgang til produkterne. Det kunne jo også bare være information om Thaiboksning og MMA. Måske skuller der stå produkter?

Når du kun har et produkt under MMA, så synes jeg enten du skal stryge den kategori eller skaffe nogle flere produkter i en fart. Man bliver skuffet når man klikker derind.

Det samme gælder "Tilbud". Enten find nogle tilbud eller slet kategorien.

Købsprocessen fungerer fint. Jeg kan godt lide at den blå firkant viser mig hvad jeg mangler. Dog synes jeg ikke om at jeg SKAL ud med mit telefonnummer. Personligt værner jeg meget om mit privatnummer og på din side ville jeg droppe købet på grund af det.

Just my 2 cent.

God fornøjelse med siden

/Peter K

-Who dares, wins

www.espressohouse.dk - speciale i Nespresso

www.smarttrend.dk - Ilse Jacobsen, BabaJaga, CCDK, OXMO tøj til kvinder.

Tilmeldt 24. Aug 10
Skrevet kl. 15:01

Hej alle

Mange tak for svar. Fedt i gider og fedt i kan lide den :)

Brian: Shoppen er opsat i php.

Kristine: Det er måske rigtig det med at det er svært at vide at der gemmer sig en shop, det vil jeg kigge nærmere på. Kigger også lige på det med nyhedsbrevet - det vil være godt hvis det virker. Har også forsøgt at bruge de rigtige javascripts effekter uden det bliver for meget. Så fedt du pointerer det.

Peter: Rigtig god ide med produkter, det vil jeg implementere. Og også rigtig det med at der skal være noget i kategorien før den bliver vist. Var i tvivl med telefonnummeret, men kan godt være jeg skal fjerne det.

Fra Valby
Tilmeldt 27. Jul 10
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 15:06

Flot webshop! (: 

I steder for at skrive "Husk du også kan have brug for", når man har tilføjet en vare i kurven,  så skriv noget i retningen af "Andre der har købt denne vare, købte også.." Lille detalje, men jeg har lidt på fornemmelsen det ville påvirke dem bedre, hvis du skrev det på en anden måde (: 

Og dit facebook link føre mig bare til min facebook-startside?

E-mail ikonet er måske ikke nødvendigt, når du har "kontakt os" lige ved siden af (:

/ Mikkel Hansen  

Fra Faaborg
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:22

Hej Nicholas,

Fedt med de store ikoner.

Dine betalingsmuligheder står midt på siden og jeg synes de forvirrer hvor de står. Prøv at tjekke de store shops ud og se hvor de placerer deres. Det er vigtigt at føle sig tryg hos kunde - det gør man hvis de basale ting er som de plejer. Dermed ikke sagt at dit design ikke holder - for det synes jeg bestemt.

Vælgeren imellem € og kr. bør have en "forklaring" f.eks. : "Vælg valuta" eller "Skift valuta"

Dit nyhedsbrevstilmeldingsfelt (er det et ord? ;)) forvirrer med det "+" til sidst - er det en "seng/go"- knap?

Ellers en lækker side!

Tilmeldt 24. Aug 10
Skrevet kl. 16:19

Tak til de nye for feedback.

Mikkel: Ja har faktisk også været i tvivl om hvordan den sætning skulle udformes. Nå, ja det link mangler lige at blive lavet. 

TheNetR: Vil du så sige at betalingsmulighederne skal være i toppen af siden?
Nok rigtigt det med valuta. Ja det er en lidt alternativ go-knap, men kan godt være det er for forvirrende:)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:00

Flot overskuelig side Smile

Dog disse her ting kunne jeg se der kunne forbedre siden

• Betingelsen siden hvor den ?
  • Lig bloggen på egen hjemmeside giver mere indhold til søgemaskiner
  • Rss linket virker ikke
  • Ok indkøbskurv men selv ved klikket køb så jeg ingen salgsbetingelser ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Aug 10
Skrevet kl. 14:16

Tak Mikael:)

Betingelsessiden findes under information og så betingelser, og også på sidste side af betalingen under linket:

"link til dine vilkår".

Havde bare læst at bloggen også gav god søgetrafik når den blev lagt under blogspot.

Kigger lige på rsslinket.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)