søger producent............
Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Aug 10
Mike
Skrevet
24-08-2010 kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hey allesammen søger producent som laver proteinpulver osv, men hvor eget logo og navn skal stå på varen?? nogen som kan hjælpe???
Mvh Mike
Svar
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Det du ønsker at søge efter på Google hedder "white label protein adjective", held og lykke :o)
Svar
Tilmeldt 22. Apr 10
Fama
Skrevet
24-08-2010 kl. 14:32
Svar
Mikkel Mikjær Christensen:
Det du ønsker at søge efter på Google hedder "white label protein adjective", held og lykke :o)
Mener du ikke additive ?
Svar
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal , som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Hej,
Tilfældigvis har jeg ca. 400 kilo pulver fordelt på: proteinpulver (jordbær og vanilje), kreatin og weight gainer.
Bøtterne er 1 kg's bøtter og der er klar til at blive påsat labels på.
Kunne du være interesseret?
Udløb er medio 2011 - kan tjekke op på det.
Svar
Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Aug 10
Mike
Skrevet
24-08-2010 kl. 14:40
Svar
Ok det var en del..:) er det whey protein?? skriver du nogle priser på en PB til mig?? :)
Svar
Tilmeldt 13. Apr 09
sskuffen
Skrevet
24-08-2010 kl. 14:48
Svar
Det aller-aller vigtigste i den branche er kvalitet. Folk er virkelig begyndt at få øjnene op på forskellen i især smag, mellem billige og dyre produkter. Efter mine erfaringer giver folk gladeligt 5-800 kr for et par kile Dymatize - fordi det ved at kvaliteten er der.
Svar
På min blog Krop og Kost , kan du læse sandheden om sund kost, motion og vægttab.
Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Ok det var en del..:) er det whey protein?? skriver du nogle priser på en PB til mig?? :)
Ja det er whey protein. Det er fantastisk kvalitet og smager kanont! Du er velkommen til at få nogle prøver, så du kan smage det.. Smider lige en PB
Svar
Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
skriver du nogle priser på en PB til mig?? :)
Du skal lige slå dit PB til under indstillingerne...
Svar
Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Aug 10
Mike
Skrevet
24-08-2010 kl. 15:15
Svar
så skulle det vist være ordnet..;)
Svar
Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08