Jeg har lige fået nyt web-site.Hører gerne ærlige meninger og gode råd til, hvad du kigger efter i forbindelse med film i markedsføring. www.clickfilm.dk
Jeg synes egentlig det er fint at du giver al info i en video - og det er også en video. Dog kunne der være noget mere effekt over videoen.
Blandt konkurrenter er det jo vældigt populært at publicere en video med en køn model som forklarer firmaets principper - en løsning jeg dog ikke ville være fan af.
Jeg synes det er en flot, enkel og funktionel hjemmeside du har fået lavet. Den var da så inspirerende for mig, at jeg klikkede samtlige sider igennem, og så alle dine film
Det har så betydet, at jeg nu slet ikke er i tvivl om hvor jeg skal henvende mig, hvis jeg skal have lavet video. Det må sige at være effektivt. Super fedt!
Tillykke med dit nye design, det ser super flot ud.
Jeg synes næsten at det er lidt gemt hvordan jeg kan købe dig til at lave en video for mig. "Få en video" kan jo dække meget forskellig information, jeg kunne måske godt tænkt mig "Hvad koster det".
På forsiden, ville det være rart med et andet baggrundsbilled (bag videoen) for det stjæler ret meget opmærksomhed fra din video.
Til sidst, ville jeg nok lave nyhedsbrevs teksten om til noget i denne stil: Tilmeld dig nu og modtag 6 min. film der hjælper dig og din virksomhed på bundlinjen. 2 gang om måneden (eller hvad din frekvens nu er) kommer der flere tips og tricks til hvordan du kan få flere kunder, der køber for mere.
Jeg får helt lyst til at få sådan en glad kunde video på mit eget site.... ;)
Synes dit site er enkelt og informativt. Pænt uden at være alt for prangende (så det stjæler opmærksomheden fra indholdet). Synes helt sikker at den er super god.
Mikael C. kan måske nok have ret i det med teksterne og linksne af hensyn til Søgemaskine optimeringen. Men nu har du i al fald et super grundlag at bygge noget søgemaskine optimering op på
Tak for svar. Jeg er glad for, at det generelt virker overskueliggt. Jeg har ingen ide om søgemaskineoptimering så må nok lige kigge rundt herinde for at få flere tips til det.
jeg har ikke lagt mig fast på, hvor tit jeg vil sende nyhedsbreve ud og vil nødig love noget, jeg ikke kan holde. Vil også gøre alle nyhedsbreve så personlige, at det ikke bare er et tilbud, jeg skal have igennem.
Ja, du skulle få en Glad-kunde-film, eller lave een selv. Man bliver i godt humør af det.
Kanon koncept du har fået stablet på benene. Er som mange andre kommentatorer af denne tråd blevet vild med ideen om at anvende film i min markedsføring.
Synes du har begået en meget overskuelig hjemmeside med nogle krystalklare budskaber, som bare fanger en med det samme. Jeg skal i hvert fald have lavet en drejebog snarest