Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring af affiliate sider - blogindlæg

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lavet et blog indlæg om markedsføring af affiliate sider.

Du kan læse det her:
http://www.amino.dk/blogs/affiliateguide/archive/2010/08/24/markedsf-248-ring-af-din-affiliate-side-hvordan-f-229-r-du-brugere-til-dit-indhold.aspx

Det er ikke så omfattende et indlæg, da jeg vil gå i dybden med noget af det senere og da der findes mange ressourcer om online markedsføring i forvejen. Indlægget fokuserer på de overordnede ting som en affiliate partner skal/kan kigge på i.f.m. markedsføring.

Håber det kan bruges :-)

Mvh. Ken

 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Her kommer et tip fra det virkelig liv med hensyn til SEO+Affilaite, i tilknytning til dit blog indlæg,

Der kan være en stor fordel i at analysere ens konkurrenter og målgruppe, for at se hvad de søger efter kontra hvilke muligheder du tilbyder, og hvad dine konkurrenter tilbyder. Eksempelvis det grå lånemarkede - her er sindsyg mange sider som alle gerne vil ligge nr. 1. på en eller anden topplacering på søgninger som lån, minilån, hurtig lån, lån uden rki o.s.v.  Stort set alle sider som er har gode placeringer linker til de samme Leasy, D:E:R og affiliate kampagner... Låneudbyderne tilbyder i de fleste tilfælde ikke lån til personer under 25 år, eller personer som står i RKI. Så der findes et segment som er helt vilde sindsyge efter at finde en virksomhed som kan give dem det - de laver de vilde longtail søgninger, og er klikker på alt bare der står lån.

Jeg har udarbejdet rigtig meget sagligt & fagligt indhold, som har noget med økonomi at gøre, men ikke direkte med lån kun (der er også indhold omkring lån, men det er under 20%). Det er med til at tiltrække det her segment, og som så går amok i mine adsense annoncer. Min lån penge side ligger ikke nr. 1 på noget som helst, men der kommer en del besøgende alligevel. I følge min statistik så er indtjener siden >30.000 kr. p.a. i adsense alene, og har en CTR på 17% set over en månede.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)