Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til påbegyndelse...

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder godt! Jeg glæder mig til at se hvad du har fået lavet :-)

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 14:36

Så er jeg her Igen :D 

Jeg har nu oprettet en blog , dog ikke noget stort. 

Men spørgsmålet er, skal man reklamere på sin egen personlige side, eller på sin blog ? Hvordan er det lige det foregår. 

Der skal være en forbindelse mellem de to , men hvordan gør man det . Dvs. dem der går ind på f.eks. min blog , skal kunne klikke videre på min personlige side , eller omvendt, dem der klikker på min side , skal også kunne klikke direkte på "Læs min blog" , eller sådan noget. 

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 15:23

Er ikke sikker på hvad der menes med personlig og blog.

Er det online, så kan der gives fif til forbedringer.

Men du kan jo have reklamer på begge steder.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Skrevet kl. 15:37

Jeg mener , hvordan kan jeg tilkoble disse 2 sider ? Før havde jeg på domænet ilhanunsal.dk min egen personlige side , nu har jeg så valgt at sætte WordPress ind.

Hvordan kan jeg fra min blog , vise min egen side, altså den jeg havde før , for den er klar ? 

Eller er det bedst at adskille blog og hjemmeside ? Så kan jeg reklamere på min egen side og kan skrive indlæg osv på min blog , hvorfra jeg også kan reklamerer. 

Du kan tjekke den her www.ilhanunsal.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:39

Jeg ville vælge at køre affiliate på en side som både med domæne navn og indhold passer sammen og ikke på min personlige side.

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Skrevet kl. 13:59

Hej 

Jeg har valgt at lave en blog , hvor jeg ville skrive unikke og attraktive indlæg , så jeg kan få noget trafik igang på min side , samtidig er jeg igang med AdSense og Adwords, som alt sammen skal hjælpe mig med at komme højt hos Google, derfra håber jeg på noget trafik i mit websted. 

www.ilhanunsal.dk

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)