Jeg har nu oprettet en blog , dog ikke noget stort.
Men spørgsmålet er, skal man reklamere på sin egen personlige side, eller på sin blog ? Hvordan er det lige det foregår.
Der skal være en forbindelse mellem de to , men hvordan gør man det . Dvs. dem der går ind på f.eks. min blog , skal kunne klikke videre på min personlige side , eller omvendt, dem der klikker på min side , skal også kunne klikke direkte på "Læs min blog" , eller sådan noget.
Jeg mener , hvordan kan jeg tilkoble disse 2 sider ? Før havde jeg på domænet ilhanunsal.dk min egen personlige side , nu har jeg så valgt at sætte WordPress ind.
Hvordan kan jeg fra min blog , vise min egen side, altså den jeg havde før , for den er klar ?
Eller er det bedst at adskille blog og hjemmeside ? Så kan jeg reklamere på min egen side og kan skrive indlæg osv på min blog , hvorfra jeg også kan reklamerer.
Jeg har valgt at lave en blog , hvor jeg ville skrive unikke og attraktive indlæg , så jeg kan få noget trafik igang på min side , samtidig er jeg igang med AdSense og Adwords, som alt sammen skal hjælpe mig med at komme højt hos Google, derfra håber jeg på noget trafik i mit websted.