Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabs program, til lille nystartet firma

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

multitaske   flere  transaktioner.................

ja  engang  jeg  har været  med  inde og  kigge  en brugers brug af e-conomics,  altså  en  slutbruger  - og dermed  ikke  en bogføringsfirma  eller  en revisor,  der  er  akkrediteret  til  e-conomics  -    der  kunne  vi  da  kun  have  eeeeen  transaktionslinie  oppe  og  køre ad  gangen....

Det  forekom  enormt  langsomt......

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ivaerksaet:

multitaske   flere  transaktioner.................

ja  engang  jeg  har været  med  inde og  kigge  en brugers brug af e-conomics,  altså  en  slutbruger  - og dermed  ikke  en bogføringsfirma  eller  en revisor,  der  er  akkrediteret  til  e-conomics  -    der  kunne  vi  da  kun  have  eeeeen  transaktionslinie  oppe  og  køre ad  gangen....

Det  forekom  enormt  langsomt......

sådan tror jeg stadig det er

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Brøndby
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

START-BASE - GRATIS REGNSKABSPROGRAMMER MM. TIL IVÆRKSÆTTERE www.start-base.dk  

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 134
Fra  DANOSOFT aps Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Saldi er er godt bud.

Der er enkelt og overskueligt.

Du får online adgang, 1000 årlige posteringer, drift og hotline for 51 kr. pr. md.

Du kan endda bruge det gratis, hvis du kan nøjes med 300 årlige posteringer og kan undvære hotline.

Saldi er open source så du kan frit downloade og installere det selv.

Se mere på www.saldi.dk

SALDI Regnskab for iværksættere

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at have prøvet andet, kan jeg godt anbefale Summa Summarum! Jeg har selv brugt det gennem nogle år nu, og det passer perfekt til mine behov for en mindre virksomhed

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Microsoft C5 kunne også være en løsning for dig.

Her tilbyder vi en startpakke til 3999 kr, hvor du får en Microsoft C5 Light, 1 times installation, 2 timers undervisning og en bog om Microsoft C5.

Hvis du er interesseret i at høre mere om Microsoft C5 og om den opfylder dine behov og ønsker, så er du altid mere en velkommen til at kontakte mig for en uforpligtende snak Smile

Med Venlig Hilsen
Bent B. Pedersen 

HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk

Fra Vanløse
Tilmeldt 4. Sep 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Jeg har selv en lille virksomhed med få bilag (maks 100) om året, så jeg har ikke behov for et program som skal kunne en helt masse, så indtil for en måned siden brugte jeg excel, men blev lidt træt af at det ikke var online... Så jeg er begyndt at bruge kassekladde.dk. Det kan ikke det helt store, men det er tilgengæld både nemt, gratis og online. Smile

Mvh.

David

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Du har allerede fået mange svar på dit spørgsmål, men jeg synes du allerførst skal afgøre med dig selv om du

har forventninger om at dit firma med tiden bliver et større eller et helt stort firma, for i så fald ville jeg fra starten af vælge et af de store proffessionelle systemer der kan køre online og hvor du ikke  hele tiden skal købe opgraduerings pakker.

Det kunne f.eks. være economic, summasumarum saldi eller C5.

held og lykke med virksomheden

Anders Mikkelsen

Nr1

Fra Aabybro
Tilmeldt 4. Sep 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 05:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Du skulle prøve at downloade den 30 dages gratis prøveversion af AirBOSS.

Du kan hente den her. http://airboss-support.dk/index.php

AirBOSS mini koster kr.1596,00

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)