Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug Google underretninger!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Til jer der ikke allerede bruger Google underretninger - se så at komme igang! Smile

Jeg har brugt det i lidt tid nu, og har sat Google til at underrette mig "når det sker" at nogen skriver søgeord der er relevante for mig... - fx når de laver et indlæg på et forum hvor de søger efter min ydelse...
- og jeg skal da lige love for at det betaler sig at være på pletten, og kunne tage kontakt til vedkommende, nærmest når de lige har skrevet deres indlæg...Yes

Jeg har på den måde fået flere kunder i biksen som har lagt og fortsat lægger penge i kassen hver måned...

Du skal naturligvis have en Google-konto for at bruge denne service - men hvem har efterhånden ikke det med alle de værktøjer der bliver tilgængelige ved at lave sådan en konto?Cool

Førhen "overvågede" jeg selv de forum jeg fandt relevante - det blev dog naturligvis ikke så regelmæssigt at jeg gjorde det, men snarere når jeg "kom i tanke om det"...

Interessant nok har jeg fået kendskab til mange andre sider hvor folk efterspørger min ydelse, som jeg ikke anede eksisterede før nu hvor Google venligst gør mig opmærksom på dem... Smile

Kom så igang og du vil formentlig hurtigt tjene en ekstra skilling! Smile

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Jeg har selv brugt den siden den kom frem nærmest, og jeg er også godt tilfreds med den.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)