Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IT leverandør af lagerstyring

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Birkerød
Tilmeldt 12. Apr 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Oprettede tilbage i April, en tråd hvor jeg fik gode råd om IT systemer i forbindelse med en lagerstyringsløsning. Det er nu tid til at tage denne op igen, og jeg mangler virkelig inspiraion til at finde en leverandør af en IT løsning - så spørgsmålet er om der er nogen der kan hjælpe mig?

IT systemet skal håndtere lagertræk fra flere små decentrale lagre via en skanner, løbende sende beskeder til et centralt IT system som så automatisk generere en egentlig ordre. Systemet skal ikke håndtere økonomi kun vareflow. Umiddelbart lyder det meget simpelt, men hvilket firma kan levere en sådan løsning?

Jeg håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig med denne.

/Kristian

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Det lyder som en løsning vi let kan hjælpe Jer med. Vi kan opsætte et lagersystem baseret på Microsoft Dynamics NAV / Navision, som bliver afviklet på en hosted terminal server.

De decentrale lagre kan koble op til samme system via fjernskrivebord, hvorfra de enkelte lokationer hurtig kan danne et overblik over lagerstatus på de forskellige lokationer, scanne produkter, og oprette ordre.

Alle lokationer operere således på samme IT-system. Navision indeholder en særdeles omfattende lagerstyringssystem, som gør, at man stort set kan tilpasse systemet til enhver virksomheders behov. Der kan bl.a. nævnes variantstyring, lokationstyring, logistikstyring, styklistestyring m.m.

Vi kan levere hosted terminal services og hosted Navision, hvilket betyder at I opnå besparelser på licenskøb og investering i IT-infrastruktur, herunder hardware og servere. Med andre ord kan I komme igang uden store investeringer.

Er du interesseret i at høre nærmere om løsningen eller hvordan vi kan hjælpe dig, så kan du give mig et kald imorgen.

Du er også velkommen til at sende mig en e-mail på nn (a) novitas.dk.

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)