Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook "Klik" gruppe.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære aminoer :-)

Jeg sidder selv på facebook, og er tit stødt ind i en gruppe med et interessant navn(om et eller andet, fx. "Top 10 Ulovlige Tattoos, hvorefter man så klikker sig ind, og der står så at man skal trykke "Synes godt om" for at se indholdet. Når man så har gjort det kommer der så et banner, og med tekst under det står der at man skal trykke på banneret for at se billederne/videoerne.

Jeg har en login på Partner-Ads og jeg har fundet nogle annoncører der accepterer Facebook Ads.

Her er så mit spørgsmål. Er dette lovligt?

Folk kommer jo ind på siden for at se billederne/videoerne af tattoos, og ikke for at trykke på banneret og interessere sig for det som banneret reklamerer for.

Det var bare lige det, ha' en fortsat god aften allesammen ;-)

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 20:20
Hej Daniel. Det er ikke lovligt at opfordre til klik på kampagner! Især ikke klik-kampagne.
Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 20:43

Hej

Det er ikke tilladt at opfordre eller lokke folk til at klikke på reklamer fra vores netværk.

Du kan godt vise reklamer og tekstlink på dine egne sider, herunder Facebook-grupper/-sider, men du må ikke bede folk om at klikke. De skal klikke af egen interesse.

Mvh.
Ken Schultz
Partner-ads

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 20:52

Hej hojben,

Tak for svaret!

Hej Ken.

Tak for svaret også til dig!
Det giver meget mere mening for mig nu, så sker der lige et par ændringer i planerne ;-)

Fortsat god aften!

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)