tak for svarene |
det var da så lidt... skulle det være en anden gang, så kan du jo bare skrive...
Men husk, links, links og links. det er vejen frem
tak for svarene |
det var da så lidt... skulle det være en anden gang, så kan du jo bare skrive... Men husk, links, links og links. det er vejen frem |
Kim Tetzlaff
🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig
Lad være med at tænke så meget på pagerank, det har ikke den betydning det engang have, hvis det da overhovedet har en betydning. Sider med lav pagerank kan sagtens ranke højere end sider med høj pagerank. så det har efter min mening intet at sige. MVH Kim |
Kim Tetzlaff
👉 Mere om mig
Enig at pagerank ingen betydning har for ens placering i de organiske søgeresultater. Men når diskussionen går på linkbuilding, er pagerank vel vigtigt at forholde sig til, ligesåvel at man bør lave en god ankertekst ud fra ens SEO strategi Dbh. Chris |
Både ja og nej. Vil man kun have links fra sider med høj pagerank, går der helt sikkert lang tid mellem de links, da det tager tid at finde sider med høj pagerank. Yderligere kan du ikke vide om en side reelt set har en høj pagerank eller ikke, da pagerank er noget en side bliver opdateret med hos Google flere gange om dagen, mens den du og jeg ser kun bliver opdateret nogle få gange om året. Så den vi ser er ikke altid den som en side reelt har, den kan både være lavere, det samme eller højere, det ved man ikke rigtig. Så efter min mening er det heller ikke vigtigt at forholde sig til når man linkbuilder, da man helt sikkert vil bruge langt mere tid på at finde sider med høj pagerank, end på sider med lav pagerank, som i øvrigt godt kan være høj, eller blive høj :) det ved vi jo ikke. men uanset hvad er det ikke meget tid man fx bruger på lige at skrive en fin kommentar på en blog man alligevel læser på, eller hvis man falder over et forum som er inden for samme emne så lige bruge lidt tid der osv osv. uden at tænke på hvilken pagerank siden har. MVH Kim |
Kim Tetzlaff
👉 Mere om mig