Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår bliver min side indekseret?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 14. Aug 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor længe er Google om at indeksere ens hjemmeside. Jeg har lavet hjemmesiden i wix. Jeg lavet meta title samt lavet nogle links.

Ser frem til at høre jeres svar.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 19:08

Det afhænger rigtig meget af de links du har ind til din hjemmeside. Men start med at smid et link til din hjemmeside her i tråden, det plejer at hjælpe på det ;)

Kristian Ole Rørbye

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 19:08

Det går hurtigere, hvis du også sætter url'en her på Amino, jeg har haft indekseringstider på et par dage.

De bedste hilsener

Finn

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 19:36

jeg har skrevet et indlæg, hvor du måske kan bruge noget

http://www.amino.dk/forums/t/95938.aspx

.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 19:43

lav et link til din side, og evt. samtidig med et ønsket søgeord, fx sådan her: dansk hjemmesidedesign i cms  .

bagefter kan du i google tjekke om du er blevet indekseret, ved at skrive følgende:           site:www.domæne.dk     

Fra Egå
Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 19:53

Jeg synes at det ofte går noget hurtigere hvis du selv tilmelder din url.

Du kan se mere om det her: http://www.google.dk/intl/da/add_url.html

Ved ikke hvor effektiv det er, men de gange jeg har brugt det på helt nye domæner er der ikke gået mere en et par dage inden siderne er blevet fundet på deres navn.

Du kan jo prøve det.

Venlig hilsen - Martin G. Larsen

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 19:56

Der er kommet 2 foreslag til dig, fra nogle dygtige Aminoer.

Jeg vil mene du ikke burde tilmelde den, pga. at det er hurtigere hvis du ikke gør dette.

Du kan få Google til at indeksere din hjemmeside, med at få Google ledt ind på den.

Det gør du ved at en anden hjemmeside linker til dig, så Google også kan finde din hjemmeside.

Du kan smide et link her på Amino, eller sende det til mig i PB, så kan jeg hjælpe med at få det indekseret, gratis.

Jonathan - Gode jokes på nettet

.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 20:02

heleaarhus:

Hvor længe er Google om at indeksere ens hjemmeside. Jeg har lavet hjemmesiden i wix. Jeg lavet meta title samt lavet nogle links.

Ser frem til at høre jeres svar.

Du kan tage et kig på denne side hvor jeg beskriver hvor længe Google er om at indekserer en side

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra glumsø
Tilmeldt 11. Apr 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:03

start med at gå inde på google og vælg forretningsløsninger i bunden. til venstre er der en der hedder webværktøjer, følg instruktionen og indsæt googles identifikation på din side (den skal verificeres med det samme) og vupti kommer onkel google forbi inden for de næste 24 timer.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 20:07

ole madsen:
start med at gå inde på google og vælg forretningsløsninger i bunden. til venstre er der en der hedder webværktøjer, følg instruktionen og indsæt googles identifikation på din side (den skal verificeres med det samme) og vupti kommer onkel google forbi inden for de næste 24 timer.
Ahh det passer nu ikke helt. der går typisk længere tid hvis man propper links ned i halsen på Google, end hvis man bare havde gjort det på den rigtige måde fra starten af. Nemlig via linkbuilding. Svaret er meget enkelt, link til din hjemmeside fra forskellige sider og du vil se at siden hurtigt vil blive indekseret.

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)