Jeg har gennem lidt tid arbejdet med seo og gjort sites klar til affiliate kommision - og nu skal det være officielt dvs jeg kvitter mit alm job og tager chancen .. "igen" gik på røven for 13 år siden med en fysisk butik ... Jeg har sparet lidt kommision op hos en amerikansk partner - så jeg har en slat stående ..som selvfølgelig skal til dk og beskattes på en eller anden måde ... Jeg regner med at modtage månedlige kommision fra usa i starten senere indtægt fra UK dropshipping ... Men nogen der kan hjælpe ?? Skal jeg starte APS og evt med et holding - eller måske et SMBA ... hvis jeg har fx 20000$ stående i US -kan jeg så bare få dem overført til mit nye selskab og angive dem som kommision/bonus
Måske skal jeg lige drøfte det her med en advokat / revisor men hvem mon ??? ved noget om specielt affilat kommisioner fra udland og så videre ???
Tak
|
meier:Måske skal jeg lige drøfte det her med en advokat / revisor men hvem mon ??? ved noget om specielt affilat kommisioner fra udland og så videre ???
Tag en snak med Peter-revisor. Peter har styr på problematikken ApS og SMBA, ligesom jeg ved at han har flere affiliatekunder.