Jeg søger nogen som har fået godkendt deres likividitets- og driftsbudget, ved en bank eller gennem en revisor.
Har nemlig selv problemer med at forstå mine budgetters (som jeg har brugt en skabelon fra nettet til at lave) poster og om jeg har udfyldt dem rigtigt.
Jeg ved ikke hvad du mener med "godkendt" hos bank eller revisor.
Jeg lavede et simpelt regnark, hvor jeg skrev alt hvad jeg kunne forestille mig kostede penge og mine mest realistiske forventninger til indtæger. Og på den baggrund fik vi lån i banken.... det er vel en form for "godkendelse" ;-)
Hvor meget lånte I og hvornår? Har du/I fast ejendom? - for hvis du har er det meget nemmere at låne (jeg selv bor i leje-lejlighed -->> har på fornemmeren at der skal en del mere overtalelse og 'perfekte-budgetter' til :-s )
Men da godt at høre at det har lykkedes for Jer :)
"Business Angels excists after all..." :-) ... Mange tak, og vil huske dit navn/firmanavn fremover!..
Skal lige gennemgå dem en sidste gang for at være sikker på at jeg selv har fået det bedste ud af skabelonerne - derfra vil jeg sende dem til dig (de er ikke særligt komplicerede/specielt udfyldte).