Forsigtigt bump. |
Kenneth:Forsigtigt bump.
Hva sker der Kenneth. Drop det forsigtige. Du har et produkt som du har fået gode bestillinger på allerede...
Du er motiveret og ønsker al den info du kan få så du kan få den bedste start overhovedet...så er ventetiden sgu da det mest fesne overhovedet
BUMP BUMP BUMP for h....
Der er så mange sindsygt dygtige mennesker herinde. De fleste har alle en webshop, de som præger debatten enormt meget er ofte webshop-makers, det betyder at de kan give dig den know how du søger vedr effekten fra en webshop. Så hvis det er det du søger så jag dem og spørg evt via Pb.
.....når det så er sagt, hvorfor skal du absolut have en webshop? Der er enormt meget arbejde ved det, hvilket kan få dit fokus til at smutte rigtig meget. Skal du have en webshop så gå efter en fuld løsning. Jeg taler af erfaring....er pt igang med at lede efter en partner i mit projekt så mit fokus kan blive hvor det skal. Det stinker kan jeg godt love dig hvis ikke du er forberedt
Hvis vi tager udgangspunkt i dit sensationelle produkt, så lyt evt til et par stykker herinde som har nævnt muligheden for salg gennem andre. Dette betyder at du kan fokusere på at sælge det og ikke skal bruge enorme mængder af tid på kundeservice.
Få dit produkt i butikkerne via b2b. Når resultaterne r kommet så invester i webshop med en ansvarlig.
Under lancering af et nyt produkt som dit ville jeg hellere kaste 10 kg efter butikkerne. Feks lave kommisions aftale med butikkerne. For 10.000 og en stk pris på 50 kr...kan du virkelig dække mange butikker. Aflever 10 stykker i samtlige sportsbutikker, lav et dokument som beviser at det er dine vare ( hvis butikken skulle skride i svinget undgår du at dine vare ryger under deres lager liste), når måneden er omme fiser du ud i butikkerne og høre hvordan det er gået. Er alt solgt afregner i og du giver dem nye vare etc. En webshop kan koste 10.000 men så kommer der betalingsløsning, så er adwords og seo og og og og.....brug pengene på lancering hvis de er små til at begynde med.
Ville ønske jeg gav mig selv det råd til at starte med he he
MArtin