Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken salgsform til mindre produkt?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 18. Jul 08
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 21:06

Kenneth:

Forsigtigt bump.

Hva sker der Kenneth. Drop det forsigtige. Du har et produkt som du har fået gode bestillinger på allerede...

Du er motiveret og ønsker al den info du kan få så du kan få den bedste start overhovedet...så er ventetiden sgu da det mest fesne overhovedetBig Smile

BUMP BUMP BUMP for h....Big Smile

Der er så mange sindsygt dygtige mennesker herinde. De fleste har alle en webshop, de som præger debatten enormt meget er ofte webshop-makers, det betyder at de kan give dig den know how du søger vedr effekten fra en webshop. Så hvis det er det du søger så jag dem og spørg evt via Pb.

.....når det så er sagt, hvorfor skal du absolut have en webshop? Der er enormt meget arbejde ved det, hvilket kan få dit fokus til at smutte rigtig meget. Skal du have en webshop så gå efter en fuld løsning. Jeg taler af erfaring....er pt igang med at lede efter en partner i mit projekt så mit fokus kan blive hvor det skal. Det stinker kan jeg godt love dig hvis ikke du er forberedtBig Smile

Hvis vi tager udgangspunkt i dit sensationelle produkt, så lyt evt til et par stykker herinde som har nævnt muligheden for salg gennem andre. Dette betyder at du kan fokusere på at sælge det og ikke skal bruge enorme mængder af tid på kundeservice

Få dit produkt i butikkerne via b2b. Når resultaterne r kommet så invester i webshop med en ansvarlig.

Under lancering af et nyt produkt som dit ville jeg hellere kaste 10 kg efter butikkerne. Feks lave kommisions aftale med butikkerne. For 10.000 og en stk pris på 50 kr...kan du virkelig dække mange butikker. Aflever 10 stykker i samtlige sportsbutikker, lav et dokument som beviser at det er dine vare ( hvis butikken skulle skride i svinget undgår du at dine vare ryger under deres lager liste), når måneden er omme fiser du ud i butikkerne og høre hvordan det er gået. Er alt solgt afregner i og du giver dem nye vare etc. En webshop kan koste 10.000 men så kommer der betalingsløsning, så er adwords og seo og og og og.....brug pengene på lancering hvis de er små til at begynde med.

Ville ønske jeg gav mig selv det råd til at starte med he he

MArtin

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 21:14

Hej,

Jeg driver Nem B2B - som betyder, at jeg sender email tilbud ud til en del forhandlere landet over.

Hvis du er interesseret i det - så send mig en mail, så ser vi på det :-)

R.

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:24

Jeg har selv lige startet et par webshop op for nylig. Nøglen til kunder er SEO også selvom du har produkter der er lidt federe end dine konkurrenter. Eller for den sags skyld, udover det sædvanlige. Kan den ikke findes, kan dine produkter ikke købes. Meget simpelt.

Jeg bruger paypal, da det var den billigste løsning i starten -ikke i længden. Gebyret er 3,4% af prisen.

Features: indkøbskurv med eget logo, lagerstyring af eks. udsolgte produkter, modtage betaling med visa-dankort, visa electron, mastercard, jcb osv. Det hele på dansk. Og man behøver ikke registere sig som kunde. Utrolig simpelt at sætte op. Man skal bare kopiere en kode og smide den ind på siden.

Ang. dba, trendsales. Har været der, og er der stadig. Men tro mig, du bliver træt af det i længden. Sætter du den til salg for 50,- får du et svar om det er inkl. porto eller om du vil sælge den til 40 kr.

Mvh. Daniel

Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:33

Allan I :
Ja det er vel nok en fin side du har fået, men det eneste du reelt har gjort er at uploade prestashop, uploade et gratis template og ændre en lille smule.

Prestashop har mange flere muligheder end blot Paypal og Bankoverførsel. Du kan relativt nemt integrere quickpay i prestashop, og starte med at modtage dankort relativt billigt.

Tilbage til emnet.
Drop webshoppen. Hvis du kun har et produkt så gider folk ikke gennem alt det bøvl som det kræver for at bestille. Såfremt dit produkt er brugbart, så er det igang med at analysere markedet for produktet. En ting er at du synes det er en god ide, noget andet er hvad kunderne synes.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:28

Hej Martin.

Er glad for at høre at man godt må være meget ivrig. Det er nemlig præcis den følelse jeg sidder med lige nu. Vil bare gerne videre hurtigst muligt.. ;)

Jamen problemet, i mine øjne, er at mit produkt jo ikke er et færdigt produkt som de bare lige kan sælge. Jeg skal jo i kontakt med kunden om hvad kunden ønsker der skal stå på det færdige produkt. Så jeg skal havew fingrene i produktet i hver ordre. Men ja webshoppen har jeg droppet.

Jeg skal nu finde ud af om jeg skal have en bestemt bookings side så, så kan kunden få udleveret et nummer, når de betaler ved butikken og så skal de ind til mig og taste den ind og lave deres bestilling??

Eller at de bestiller den på siden, sådan som man bestiller trøjer med farve, størrelse mv. og der så automatisk bliver sendt en mail til mig med info?? Hvad vil I anbefale?

Men mange tak for de gode råd.

Mvh. Kenneth

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:32

Hej Rasmus.

Mange tak for tilbuddet. Det vil jeg huske på når jeg kommer dertil.

Har du allerede kontakt til sportsbutikker?

Mvh Kenneth

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:04

Jeg vil gerne lige understrege at jeg IKKE har nogle omkostninger FØR jeg modtager ordren fra kunden. NUL OG NIKS skal jeg altså investere i produktion FØR jeg står med ordren og pengene i hånden. :)

Processen ser således ud:
Jeg modtager ordren fra kunden eller butikken om hvad der skal stå på varen, jeg sender den så videre til min syerske, som bliver betalt xx kr. pr. vare hun laver. Jeg henter det færdige produkt ved hende og sender med posten til kunden. Det er derfor et helt unikt produkt hver gang, da kunde´n fra gang til gang vil have skrevet noget forskelligt på varen.

Jeg vil så gerne bruge en ekstern webshop til at stå for at modtage betalingen og bare sende kunden videre til mig derefter. hvor ovenstående proces så træder i kraft.

Så det er altså ikke muligt for mig og købe 1000 varer hjem og sælge videre. Jeg skal have fingrene med i hvert produkt. :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 08:58

Kenneth:

Det begynder jo og lyde meget bedre. Det er helt klart noget jeg vil læse mere om, inden jeg kaster mange penge efter PBS osv. Mange tak for hjælpen og rådene om at det bestemt kan bruges alligevel. Må jeg kontakte dig, når jeg kommer til, at jeg skal have disse betalingsting på plads?

Mvh. Kenneth

Det er du meget velkommen til - jeg er dog ikke ekspert, men jeg har da fået paypal til at virke på mit eget site. :o)

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)