Ahh en vuvuzela |
Allan I:TakTak ;o)
Jeg glemte lige at sige, at man selvfølgelig også kan installere ePay - og dermed modtage dankort, eDankort, Diners, Forbrugsforeningen - ja stor set alle kort.
Jeg har aldrig helt forstået, hvorfor nogen er skeptiske over at betale via PayPal. I starten synes jeg det var et problem, at man skulle oprette konto først - sætte penge ind på den konto - så først derefter kunne man handle. Det er selvfølgelig at gøre det besværligt for kunden - men efter muligheden med at betale direkte via kreditkort er kommet (ved ikke om den egentlig har været der hele tiden), så synes jeg ikke det er et problem.
Problemet er selvfølgelig, at man så ikke kan modtage dankort men kun visa/dankort. Jeg ved ikke, om der er flest dankort eller Visa/dankort i DK. Men hvis man hverken har Visa, eller MasterCard eller Amex, så kan man jo vælge bankoverførsel i stedet - eller betaling pr. efterkrav.
Det begynder jo og lyde meget bedre. Det er helt klart noget jeg vil læse mere om, inden jeg kaster mange penge efter PBS osv. Mange tak for hjælpen og rådene om at det bestemt kan bruges alligevel. Må jeg kontakte dig, når jeg kommer til, at jeg skal have disse betalingsting på plads?
Mvh. Kenneth