Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af website for HÅR-produkter

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Idunn,

Der er jo mange måder at tjene penge på og som Rasmus bla. nævner er det vigtigste at du brænder for det du laver.

Hvis du godt kan lide at skrive kan du lave en blog og tjene penge på den måde(Fx med affliate reklamer eller lignende). Hvis du rigtig gerne vil have en webshop er der helt sikkert muligheder. Du skal bare finde et niche produkt som du interessere dig for. 

Der er en hel masse muligheder så tag et kig rundt omkring :) 

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 13:21

Jeg har lige tjekket din blog ud. Kan godt se at det kan betale sig for dig :) det er en smart måde.

Jeg er dog ikke den store blogger selv, desværre. Men jeg kunne måske læse og få mere viden indenfor hårprodukter og så skrive om det og henvise til andre sider hvor man kan købe dem. lyder det som en interessant idé?

Hvilken domæne sider kan du/i anbefale? jeg har kigget lidt på surftown, men har ikke rigtig nogen fornemmelse for plads osv... 20 GB for 10 kr/md er det meget eller lidt? jeg vil gerne have rigeligt af plads til at udfolde mig på :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 13:49

Ja hvis du ikke er den store blogger bør du nok i stedet arbejde med affliate på andre måder. Fx gennem facebook..

Hvis du vælger at have blog kunne det helt sikker være interessant med hårprodukter men undersøg affliate mulighederne mht. hår produkter mm hvis det er primært det du vil have ud af din blog. 

Jeg bruger selv gigahost men de er lidt ustabile og hvis du kun skal have et domæne til at starte med er surftown et fornuftigt valg. 

Evt. kig her http://kristoffer-hjerrild.dk/hvilken-host-skal-man-bruge-til-sin-blog-eller-side/ Her anbefaler flere UnoEuro

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 14:09

Idunn:

Det tror jeg du har fuldstændig ret i. Jeg ville også først skulle have en god idé inden jeg starter på min hjemmeside, ellers er det nok ikke meget værd i sidste ende. Jeg tænkte lidt på evt. lave en hjemmeside om hårprodukter og frisure (tendenser/ mode) Så er det både noget jeg interessere mig for, + at det vel hurtigt kunne blive til en affiliate site, som henvender til andre store sites der sælger hårprodukter!? 

Kristoffer svarede vidst meget godt på dine spørgsmål. Hvis du har yderligere spørgsmål spørg du bare. Smile

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 22. Aug 10
Skrevet kl. 16:51

Tak for svarene :)

Tilmeldt 22. Aug 10
Skrevet kl. 17:36

uhh lige et spørgsmål til. På Surftown, står der til linux eller windows. Jeg har Mac OS X hvad kan i anbefalde jeg vælger da?

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 17:40

Det er hvilket server system dit webhotel skal køre, jeg vil anbefale linux

har intet med din mac at gøre :)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 22. Aug 10
Skrevet kl. 18:13

haha ahhhh... på den måde ;) tak

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)