Jeg formoder vi snakker salg på internettet, og allerede der vil jeg overveje det hele en ekstra gang. Den branche du gerne vil ind i, er en branche med en forholdsvis stor konkurrence.
Mine erfaringer med salg af lige netop hår produkter er ikke så store, dog har jeg tidligere arbejdet for en større webshop, der netop solgte blandt andet de nævnte produkter. Mange af de større brands levere slet ikke til ''privat personer'', eller firmaer - De har meget stramme retningslinier, og levere i 99,9 % af alle tilfælde kun dirkete til frisøre mv.. - Så du burgte nok undersøge dine leverance muligheder noget mere, inden opstart!.
Andre råd omkring opstart finder du ved at kigge lidt rundt på amino - Det kræver lidt mere arbejde, end blot at skrive et nyt indlæg, men sådan er det at være selvstændig.
Hvis du kommer videre, så kan jeg måske sætte dig i kontakt med et par gode leverandører - Kontakt mig via min profil.
Det er da ærgerligt at de ikke gør det æv :( Så kunne det godt være jeg skulle overveje en anden e-butik. Har du nogen forslag? Jeg er studerende og ville gerne lave lidt supplerende til min SU, og ser en mulighed i e-handel da det ikke virker så risikabelt.
Jeg vil også følge dit råd og kigge lidt mere rundt på amino.
Prøv at tage et kig på affiliate marketing så - Du kan bruge søge funktionen oppe i hjørnet og finde massere af læse stof! (affiliate netværk osv)
Prøv derefter at opsnus en google adwords kode (gjorde jeg selv igår og fik sparket 650 kroner ind som jeg GRATIS kan prøve kræfter med)
Så dvs. Ingen risiko og er du dygtig kan du tjene en væselig skilling. Prøv at kigge under ekspert blogs og læs om unge Simon mørch der som 14 årig tjente mere end sine forældre på affiliate ;) - Han er vidst 15 nu :)
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)
Jeg er ikke helt med på det med at opsnuse en google adwords kode. Har du en hjemmeside som du så tjener penge på hvis folk klikker ind på din annonce eller hvordan? Er det bare at oprette en konto eller hvordan?
ja jeg vil også sige at affiliate marketing er løsningen for dig hvis du vil tjene lidt ekstra til S.U*en.
Men læs læs læs før du begynder på noget, så er du meget bedre rustet. og er du i tvivl om noget som helst, så skal du ikke være bange for at spørge herinde. Folk er utrolig hjælpsomme. der er sågar oprettet et sted kun til affiliate marketing herinde på amino.
Du skal med google adwords ihvertfald have en landing page - Så ja, men gennem facebook er det som sådan ikke nødvendigt.
Med at opsnuse en google adwords kode mener jeg du skal finde en rabat kode som giver dig en indmeldings bonus uden du skal indbetale noget.
Du går ind på denne side f.eks og opretter dig som website/andet og får derigennem de annoncer du skal bruge til dine kampagner du sætter op i adwords eller facebook ads
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)
Tusind tak for jeres gode svar :) jeg vil helt sikkert læse og undersøge affiliate. Nu er det en fordel at jeg er igang med at læse til multimediedesigner, så en hjemmeside skulle jeg hurtigt kunne få sat op :)
Jeg vil da ikke sige du absolut ikke skal starte en sådan webshop - Men mange er gået i stå ved netop leverandøren, fordi det er umuligt at få leveret, i hvert fald til nogle fornuftige priser, hvis man ikke er frisør.
Der er et par gutter der nævner affiliate, hvilket også kan være en ganske fantastisk mulighed. Men jeg mener at det tit er vigtigt man laver noget, man også samtidig brænder for - Ved affiliate kan du nemt risikere der ikke sker det store de første mdr., og hvis du ikke brænder for det, bliver det måske også hurtig kedeligt.
Men prøv at læs lidt om affiliate herinde - Mulighederne er mange.
Det tror jeg du har fuldstændig ret i. Jeg ville også først skulle have en god idé inden jeg starter på min hjemmeside, ellers er det nok ikke meget værd i sidste ende. Jeg tænkte lidt på evt. lave en hjemmeside om hårprodukter og frisure (tendenser/ mode) Så er det både noget jeg interessere mig for, + at det vel hurtigt kunne blive til en affiliate site, som henvender til andre store sites der sælger hårprodukter!?