Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til vinterferie, skiferie i Italien mindre grupper

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

På den siste halvdel af en travl sommer, med mange glade gæster i vore huse og pensionat, er det tid for at tænke på vinteraktiviteter.

Vi har hyggelige og ægte gamle Italienske huse i en charmerende bjerglandsby, vi har 2 skiresorts beliggende henholdsvis 20 og 35 km fra os.

Jeg vil gerne i kontakt med personer, som arrangerer/planlægger større eller mindre gruppe ture målrettet mod familier (vi tror vi er bedst til det hyggelige og ikke til højelite niveauet).

Vi kan tilbyde overnatninger til priser væsentligt under normale skihotelpriser, vi kan også tilbyde andre vinteraktiviteter end "kun" skiløjper, så nogle måske kan stå på ski og andre kan hygge sig med andre oplevelser.

Vi ligger i midt Italien, så konceptet skal bygge på flyrejse til Rom eller Pescara, her afhenter vi feriegæsterne i lufthavnen og sørger for transport direkte til ferieboligen.

Er der nogen af jer, som har lyst til at arrangere/sælge sådanne ture.

De bedste hilsener

Finn

Tilmeldt 4. Jul 09
Skrevet kl. 18:20

Slet ingen, som tænker på vinterferie ?

Finn

Fra Vejen
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 78
Fra  Medarbejderferie Skrevet kl. 08:44

Hej Finn

Jeg kunne godt tænke mig at vi fik en snak.

Jeg har virksomheden Medarbejderferie hvor vi hjælper virksomheder til at kunne tilbyde deres medarbejdere attraktive ferieoplevelser på fordelagtige vilkår.

Jeg synes jeres produkt lyder spændende og kunne godt tænke mig at høre mere og diskutere et eventuelt samarbejde.

Hvis du er interesseret, må du meget gerne sende en PB.

Jeg ser frem til at høre fra dig

MH

Bernt

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Jun 06
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 08:51

Hvordan kommer man fra jer og så ud til skisport stederne? Går der skibus eller?

Tilmeldt 4. Jul 09
Skrevet kl. 12:49

Hej Bernt

Jeg har sendt dig en PB, glæder mig til at snakke med dig.

De bedste hilsener

Finn

Tilmeldt 4. Jul 09
Skrevet kl. 13:10

Hej Claus

Jeg beklager jeg ikke var så grundig i beskrivelsen, dit spørgsmål er helt relevant.

Vi har en minibus ved boligerne, som kører til/fra lifterne morgen/aften, ligesom vi har biludlejning til dem, som selv vil være herre over tiden.

Spørg endeligt mere.

De bedste hilsener

Finn

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 13:33

Hej Finn

Tag evt. fat i www.firmafordele.dk de har kontakt til en stor del af danmarks personaleforeninger/klubber og kan sikkert hjælpe dig videre.

Mvh Lars

Tilmeldt 4. Jul 09
Skrevet kl. 15:08

Hej Lars

Tak for din henvisning, har sendt dem en mail.

De bedste hilsener

Finn

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)