Jeg vil gerne lige høre om jeres erfaringer med Euroads og om de er værd at vente på.
Jeg har 2 gange nu bedt dem kontakte mig vedr. forskellige kampagner jeg gerne ville køre hos dem. Den første gang var via en direkte mail og anden gang var via deres kampagne på forsiden, som netop handlede om at kontakte deres salgsafdeling – hvis man ønskede at køre kampagner hos dem.
Jeg undre mig bare over om de har så meget at lave at de ikke har tid til mere eller de bare ignorer henvendelsen. Det sidste ville undre mig da den er mindst lige så attraktiv, som flere af dem de allerede kører.
Jeg kender til Partner-ads og benytter pt. Kun dem – Kender i andre, som i kan anbefale og har ”tid” til arbejdet? Eller er Euroads værd at vente på og er dette almindeligt hos dem?
Vi taler her om at der er gået 2 måneder fra første henvendelse
Jeg har også kun gode erfaringer med at være publisher hos dem - min problemstilling er som sagt at jeg synes det er en ufattelig lang ventetid på en reaktion. Det eneste de havde behøvet at gøre var at sende en mail og skrive - vi har modtaget din mail og behandler den hurtigst muligt..
Dem vil jeg kigge lidt nærmere på - nogen du kan anbefale mere end andre?
Ifølge reglerne på Amino, så må man ikke skrive om negative oplevelser med firmaer nævnt ved navn. Men jeg vil da gerne indrømme at jeg ikke benytter Euroads. Adfair står med rødt i det link jeg smed tidligere, og det er der en grund til!
Jeg benytter hovedsageligt Tradedoubler og Adservice, samt Mikkelsen Media.
Nu har jeg brugt Euroads i et års tid, og jeg er super super tilfreds. De har altid nogen fede kampanger, og de udbetaler altid pengene til tiden. Har aldrig haft nogen problemer
Mit bedste råd er at tale med flere netværk, hør dem hvad de kan levere af leads, hvordan er deres support osv - Ellers gælder det også om at jeres kemi passer sammen og priserne passer til dit budget.