Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål til sitemap.

Side 5 ud af 14 (136 indlæg)
Tilmeldt 20. Aug 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Partydk:

Hej Alle

Damn der kom gang i snakken. og jeg ved ikke hvor mange der har crawlet igennem vores site, men der har været en del her til aften kunne jeg se. :-)

Jeg takker for alle's input og må arbejde vidre med de Canonical URL's og HTTP headers. Skal bare lige have læst på hvad det er Tongue Tied

PS. Thomas kommer der ikke snart nye podcast? Smile 

Her er der info om Canonical URL's

Sørg for at have datoer med for sidste opdatering i sitemaps ...og det er selvfølgelig datoer for hvornår indholdet er ændret, og ikke filen.

:-) Andy

Tilmeldt 20. Aug 10
Skrevet kl. 22:32

Niels:

Andy Max Jensen:
jeg har misforstået at der findes klaphat seo'er

Hvad er en SEO konfulent? (tip: kig i din signatur)

Tak for info ...det bliver rettet ASAP :-)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:35

Andy Max Jensen:
Hvad med at komme med nogle konstruktive forslag, hvis du er så klog!? Han kan også lave URL Rewrites eller skrive hele OpenSource projektet om ...men så skal han jo starte forfra ved næste update ...
Læser du indlæggende i denne tråd, kan du se at der er masser af forslag til hvad han skal gøre. Mit første indlæg i denne tråd fortæller ham eksakt hvad han skal gøre, nemlig kigge på sin interne linkstruktur, samt interne og eksterne linkbuilding. Det kommer han længere med end det at bruge et XML sitemap. Men så har jeg da lige skrevet det igen.

nu er dette emne vidst diskuteret længe nok.

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:36

Igen det handler ikke om at få sine sider indekseret, men få dem indekseret så de ranker godt.

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:37

Klaphat-SEO'er? OK - tak for det. Jeg vil nu undlade at tage dit forfejlede vrøvleri med i min næste bog. Ikke mindst fordi et site, der ikke kan crawles, indekseres og rankes uden et XML sitemap har svære strukturproblemer. Og dem løser et sitemap ikke. Det skaber til gengæld nye problemer med orphan pages, og disse kommer ALDRIG til at ranke. Men pyt nu - jeg er så langt fra dit vidensniveau, at jeg ikke kan lære dig noget. Jeg håber så blot, at andre vil lytte til Mikkel, mig og alle de andre tusinder af SEO'ere i verden, der har en anden viden end din.

Tilmeldt 20. Aug 10
Skrevet kl. 22:41
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

KTJ-Media.dk:

Igen det handler ikke om at få sine sider indekseret, men få dem indekseret så de ranker godt.

Helt enig, men første step er at få dem indekseret :-)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:50

Andy Max Jensen:
Det kommer  automatisk hvis man gør de ting jeg skriver. der er derfor ikke behov for at man bruger et XML sitemap for at få sine sider indekseret og rangeret.

Yderligere vil du som demib og thomas siger ikke have muligheden for at tjekke for eventuelle fejl som er i løsningen, linkstrukturen, eller andet som kan forhindre siden i at blive indekseret og rangeret godt. hvis du bruger et XML sitemap. Det er meget enkelt. og det burde være noget alle kan forstå ;)

MVH Kim

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Haha skægt..

Du staver jo ikke engang Søgemaskineoptimering rigtigt på dit eget "site"

klap klap Big Smile

( kig i din title )

Tilmeldt 20. Aug 10
Skrevet kl. 22:59

KTJ-Media.dk:

Andy Max Jensen:
Det kommer  automatisk hvis man gør de ting jeg skriver. der er derfor ikke behov for at man bruger et XML sitemap for at få sine sider indekseret og rangeret.

Yderligere vil du som demib og thomas siger ikke have muligheden for at tjekke for eventuelle fejl som er i løsningen, linkstrukturen, eller andet som kan forhindre siden i at blive indekseret og rangeret godt. hvis du bruger et XML sitemap. Det er meget enkelt. og det burde være noget alle kan forstå ;)

MVH Kim

Linkstrukturen på sitet er faktisk helt OK ...det er ikke der problemet ligger. 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:11

Andy Max Jensen:
Linkstrukturen på sitet er faktisk helt OK ...det er ikke der problemet ligger.
Trådstarter har heller ikke nævnt at der er et problem i den dur. Han spørger ind til XML sitemap. Og til det er svaret at man ikke skal bruge dem, men i stedet linkbuilde på den ene og den anden måde. da det klart er den bedste metode til at få sider indekseret på. Igen det nytter ikke noget at få sider indekseret hvis ikke de ranker godt på søgemaskinerne.

Det er det det hele handler om, link til din side og den vil blive indekseret, medmindre der er fejl på siden som forhindre indeksering, og det kan et sitemap alligevel ikke rette op på. så alt i alt, brug ikke XML sitemap da dette kan have en negativ indflydelse og samtidig heller ikke sørger for at siden bliver indekseret på den rigtige måde. og den rigtige måde er nu engang via links. Meget simpelt alligevel, og egentlig også meget logisk da Google er en crawler som følger links.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Side 5 ud af 14 (136 indlæg)