Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på mit første affiliate site

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 3. Jun 10
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

www.find-ipad.dk

Det er mit første website, er der noget der mangler? Ris, ros, gode råd? Siden er stadig under opbygning, men skriv hvad i synes.

Mvh.

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 09:25

Er ikke vild med designet. På trods af at det er så simpelt, virker det meget rodet. 

Har du husket at købe rettighederne til de billeder du bruger på siden?

Du har brug for meget mere brugbart indhold. Skab en side om iPad, som skiller sig ud fra alle de andre, istedet for bare at lave endnu en prissammenligning uden noget videre brugbart indhold. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:44

Jeg er ikke hel sikker på hvad siden går ud på ?

Jeg ved ikke præcist hvad en Ipad'en er ?

hvordan skal det forstås forsiden ?

Er siden om internet forbindelse til Ipad'en ?

Er det priser og plads GB til Ipad'en ?

Hvordan fungere det ?

Hvordan vil du lave undersider der forklare produktet ?

Hvem er du , det der er står er mangelfuldt ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:47

T.F.:

Hej Amino,

www.find-ipad.dk

Det er mit første website, er der noget der mangler? Ris, ros, gode råd? Siden er stadig under opbygning, men skriv hvad i synes.

Mvh.

Hej

Ikke for at tage modet fra dig men jeg er ret sikker på du kommer i problemer med dit domæne navn. Så stop nu imens legen er god.

Bare et godt råd.

/allan

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:00

Jeg er ikke så sikker på at navnet giver problemer, men jeg kan selvfølgelig ikke udelukke det. Der er jo en del iPhone 4 domæner, der ser ud til at klare sig ganske fint.

Jeg har selv købt ipad-priser.dk (der er ikke noget indhold endnu), og har spurgt "kompetente" mennesker, der - uden at kunne garantere noget - ikke mener der skulle være grund til bekymring, sålænge det er en "loyal" side overfor Apple. Altså ikke noget med at svine dem, og måske ikke fokusere for meget på de ting der ikke kører så godt :o)

Jeg tror dog ikke at man skal forvente at Apple vil have deres eget affiliate program på siden, med det navn.

Designet på siden bryder jeg mig ikke om. Det er alt for mørkt til mig, men det er en smagssag.

Jeg skal ikke gøre mig til ekspert på affiliate, for det er jeg ikke. Men jeg synes banneret er placeret forkert. Der er ikke mange der ser det dernede.

Og så mangler der en hel del indhold, men det går jeg ud fra er på vej :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

igang:
Jeg er ikke så sikker på at navnet giver problemer, men jeg kan selvfølgelig ikke udelukke det. Der er jo en del iPhone 4 domæner, der ser ud til at klare sig ganske fint.

Jeg har netop lavet iRepair.dk for en kunde, før dette hed han applerepair.dk dette måtte han ændre da Apple kontaktede ham.

Så det er vel kun et spørgsmål om tid.

/allan

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 10:25

Siden er alt for mørk og minder lidt om sådan en pop-up der dukker op hvis man besøger skumle sider.
Lav siden mere lys. Nogle farver på, og selvfølgelig meget mere tekst så søgemaskinerne har en chance for at indexere dig.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:28

DesignYOU:

Jeg har netop lavet iRepair.dk for en kunde, før dette hed han applerepair.dk dette måtte han ændre da Apple kontaktede ham.

Ja det ved jeg. Det var mig der anbefalede at han skulle kontake dig. Og det er super lækkert det du har lavet :o)

Og jeg ved at de har folk der ikke laver andet end at sidde og finde "varemærkesider" på nettet, så der kan selvfølgelig ske noget. Men jeg tror også at hans situation er lidt speciel, da det er noget så ømtåeligt for Apple, som reparationer. Og så en hel masse andet pladder, jeg ikke vil smide ind i et offentligt forum.

Men du har ret i at der kan komme et problem, især når der kommer for mange af de her affiliate sider. Men indtil videre, er jeg ikke selv bekrmret :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:45

igang:
Ja det ved jeg. Det var mig der anbefalede at han skulle kontake dig. Og det er super lækkert det du har lavet :o)

Jamen jeg takker mange gange for den henvisning og roserneEmbarrassed

igang:
Og jeg ved at de har folk der ikke laver andet end at sidde og finde "varemærkesider" på nettet, så der kan selvfølgelig ske noget. Men jeg tror også at hans situation er lidt speciel, da det er noget så ømtåeligt for Apple, som reparationer. Og så en hel masse andet pladder, jeg ikke vil smide ind i et offentligt forum.

Ja ok jeg kan godt se forskellen, Apple er jo trods alt en del af deres navn. Har de virkelig folk til ikke at lave andet wow jamen ja det er jo et kæmpe fortagende så hvorfor ikke.

/allan

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 10:50

Hej,

Først tillykke med din første side :-)

Jeg synes ligesom mange af de andre allerede har pointerede, at der skal gøre noget ved designet, overvej evt. om du kunne bruge et CMS til at bygge siden op i, så kan du ofte finde nogle ret fede templates, at bruge på siden.

Ellers synes jeg bare at du skal klø på, for så skal det nok lykkes på et tidspunkt :-)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)