Jeg synes - modsat de andre - at designet er lækkert. |
Rommy:Mange tak Fashion :). Og tak for din artikel om "Dem som ikke er mainstream"
Det var så lidt ;D Os der takker ;D
Jeg synes - modsat de andre - at designet er lækkert. |
Det var så lidt ;D Os der takker ;D |
Tak ![]() Jeg vil dog lige sige til de første kommentarers forsvar, at designet er ændret radikalt i løbet af i går. Hvis der er nogen der har andre forslag, f.eks. nogle nye kategorier eller andet, må i meget gerne skrive. |
Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann
Flot design!! Ja jeg har da i hvert falde fået pænt meget MINUS-karma siden du har lavet designet om :D Men den holdning står jo heller ikke ved magt mere - altså den som jeg tidligere har skrevet i tråden. MEGET bedre og MEGET clean.. |
Hvor ofte godkender du artikler? Jeg har skrevet en artikel igår omhandlende det at lave sin egen hjemmeside. Den står dog stadig til pending review. Jeg forventer naturligvis ikke at du godkender tekster på timebasis, men ville lige gøre opmærksom på, at den er der :-) |
Superflot design det var lige sådan noget jeg kunne tænke mig til nogle af mine sider noget ligne skal jo ikke bare være kopi , super godt arbejde lavet og oveni så hurtigt lavet |
Jeg godkender artikler dag-til-dag. Så jeg skal nok få dine godkendt og smidt op på siden i dag ![]() Og forresten - mange tak for dine artikler.
|
Tak Mikael. Det kostede så også en hel søndags arbejde
|
Hej, Godt indlæg synes jeg, der kan skabe lidt debat! Jeg starter selv et par artikel directories snart (et udenlandsk og et dansk til at begynde med) og har selv overvejet hvordan jeg skulle gribe det an for at få success. Der har jeg selv haft de samme overvejelser. Til at begynde med havde jeg tænkt mig at bruge et af de etablerede artikel scripts der er på markedet fx. Article Dashboard eller Article Friendly. Det er jeg så gået væk fra. Der er flere årsager: Article Dashboard og andre scripsts har kendte sikkerheds problemer der gør at de nemt kan hackes. Der er allerede tusindvis af Article Dashboard kloner på nettet og størstedelen har store problemer med at blive indekseret. Det gælder om at skille sig ud, og det gør ENDNU en article dashboard klon ikke. Men den egentlige årsåg til at jeg vil vælge Wordpress denne gang er de mange indbyggede muligheder Wordpress giver for at customize sitet. For eksempel er Wordpress genial til SEO med de rigtige plugins. Det er nemt at skabe en god intern linkstruktur og der er tonsvis af andre plugins der hjælper med ting som at vise de mest populære artikler, nyeste artikler osv. Du kan få plugins der automatisk indsætter billeder osv og en masse andet. Der findes endda også Artikel Katalog plugins. SEO mæssigt har Wordpress også den fordel at du kan få det til automatisk at 'pinge' dine nye posts/artikler til din egen liste. Det betyder hurtig indeksering. Der er også ET centralt feed som du kan distribuere til RSS samlere, det giver automatiske backlinks til nye artikler. Når det så er sagt, så er jeg enig i at der dukker mange 'artikel kataloger' op, hvor jeg ikke kan se formålet med at skrive til. De vil allesammen have unikke tekster, men hvad giver de tilgengæld? Mange har ingen pagerank og ingen backlinks. Hvorfor skal jeg bruge min tid på at skrive unikke artikler til sådant et katalog? SEO mæssigt giver det jo ingenting eller meget lidt. Det vil sige forfatterne reelt opbygger en andens personlige blog gratis. Det virker dumt. Derfor går jeg ud og finder et domæne med PR og sørger for at gøre min artikel database unik. Det kan jeg fx. gøre ved at lave et niche katalog og sørge for aktivt at promote de artikler jeg får ind.
|
Lavede en artikel om teselskaber igår. Er helt enig i at designet er godt, virker meget roligt for øjnene rent farvemæssigt |
Discover Russia · Eksklusiv russisk te. En ren nydelse for krop og sjæl.