Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny brugervenlig artikeldatabase

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Som mange nok har opdaget, er artikel markedsføring blevet mere og mere populært.

Jeg har derfor valgt at lave min egen artikeldatabase - Artik.dk.

Kravene er lidt mindre end andre steder, og giver bl.a. mulighed for valgfri ankertekst og 3 links i hver artikel.
Derudover har jeg også lavet guides til artikel markedsføring, så du nemt kan komme i gang med at score noget linkjuice.

Jeg håber i vil tage godt imod databasen, og forhåbentligt uploade en artikel eller to Smile

Slutteligt vil jeg lige linke til en oversigt over danske artikeldatabaser hvor der er mange flere artikeldatabaser, i kan uploade jeres artikler til - men husk nu at de skal være unikke!

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 17:36

Den er alt for rodet til mig.

mangler noget der springer i mine øjne, og får mig til at blive på den- 

.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:58

Der er godt nok meget rødt ;D

Men du skal da nok lige få en artikel eller to om solbriller eller smykker ;D

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:01
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Altså... jeg er sgu ked af at sige det.. Men.. Hvorfor skal alle have så grimme hjemmesider? Og hvorfor skal ALT bygges op om allerede lavet CMS-systemer?

Lad os antage at det bliver en succes? Hvordan vil du så videreudvikle på det? For hvis du er programmør så havde du ikke valgt at gå efter Wordpress - håber jeg gudhjælpemig i hvert falde ikke.

Altså... Det er et grimt template? Det er rodet og ser så uprofessionelt ud som noget kan se ud! jeg ér oprigtigt talt ked af at skulle fortælle dig det - men faktum er klart! Det er UDEN TVIVL en af de mest rodede templates fra Wordpress hidtil.
Er man seriøst med et projekt, så må man smide nogle timer i det.. Det skal virke tiltrækkende! Hvis jeg søger på google efter noget og ryger ind på den side der hvor der er en artikel, så vil jeg ikke engang læse artiklen, fordi at førstehåndindtrykket siger: Uprofessionelt og at det nok ikke er noget seriøst! Selvom at artiklen på siden kan være den bedste der nogensinde er lavet.

Det er ikke en nedhugning af din side, men sådan ser folk det - heriblandt også mig.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 10:16

Haha, tak for feedback.

Altid dejligt med noget at arbejde med, og kan høre at designet skal have en tur.

Hvis andre har noget uddybende til designet, eller andre forbedringer skal i endelig ikke holde jer tilbage.
Databasen er helt ny, så der er mange muligheder til forbedringer.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:13

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 21:00

Nicolaj Thomasen:

Så blev min artikel godkendt, tak for det Smile

Der er mig der siger tak :)

Til opdatering kan det siges at jeg har brugt lang tid på at ændre designet. Så tak for feedback. Designet er ændret radikalt, så jeg håber det hjalp!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:05

Rommy:

Til opdatering kan det siges at jeg har brugt lang tid på at ændre designet. Så tak for feedback. Designet er ændret radikalt, så jeg håber det hjalp!

Hold da kæft... Den side er slet ik til at genkende! Nu ser det sku super godt ud!

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 21:35

Fashion-Seller:

Rommy:

Hold da kæft... Den side er slet ik til at genkende! Nu ser det sku super godt ud!

Mange tak Fashion :). Og tak for din artikel om "Dem som ikke er mainstream"

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:40

Tak for hintet! den er nu bookmarked

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)