Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Luksusvilla i Thailand

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Vejen
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 78
Fra  Medarbejderferie Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser lækkert ud.

Må eventuelle uger fremlejes til andre eller skal det være ejeren selv der benytter huset?

Vi hjælper virksomheder med at kunne tilbyde attraktive ferieoplevelser til deres medarbejdere og jeres lejligheder kunne måske være interessant i vores program.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:42

Hej Bernt

Ja, køber ejer ugerne, og kan gøre som det passer ham - viderudleje, udlåne, sælge, bytte  osv.

Jeg sælger i mange projekter i Thailand, og vil understrege at dette villaprojekt er i absolut topklasse ( noget som de fleste udbydere altid kalder deres uanset kvalitet Smile )

Det lyder også som et spændende koncept du har, og du er meget velkommen.

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 10:03

Det ser fint ud, men 2 mil. dkr. for en møbleret villa i thailand med 2 soveværelser - så er den vist også betalt Surprise

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:18

Hej Arco

Ja, projektet hører ikke til i den billige ende, samtidig er der så mange ting med som ikke normalt er med ved et villakøb: Møbler, hårde hvidevarer, aircon, rengøringshjælp hver 2. dag, meget stort swimmingpool, alle forsikringer + forbrug betalt, fri bil til rådighed osv.

Samtidig er det klart at når du deler en villa i 52 uger og sælger den sådan, er der nogle flere omkostninger forbundet hermed ( kontrakter, adm. osv. ) , at dette også er med til at gøre det dyrere.

Jeg kan sagtens skaffe dig en villa til dkk 500.000 , eller en lejlighed til dkk 250.000,- fuldt møbleret.

Uden at gå i dybden så ved du også der er stor forskel på møbler, kvalitet osv. Smile

Igen - for kunden vil dette koncept være langt billigere og lettere løsning, end at købe en villa for sig selv - hvis kundens behov er mindre en 1-2 mdr.

Har du behov for længere perioder - så køb hellere egen bolig .

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg opper lige denne her, da jeg netop er kommet hjem fra Hua Hin for at besigtige projektet med egne øjne, og stadig er høj over hvor lækkert det var.

Det er yderst fortjent at kalde det luksus villaer - noget som ellers alle sælgere jo bruger i flæng, uden hensyntagen til kvalitet Smile

Du kan se alle billederne her: http://www.blacklotus.asia/da/gallery.asp

Jeg udstiller i Fredericia næste weekend ( 25-26 sep.) , hvor jeg har gratis billetter til alle interesserede, samt gode messetilbud.

Jeg er ligeledes tæt på en aftale omkring billige flybilletter med Thai Airways, samt billige ophold på alle luksus hotellerne i Hua Hin - så har du interesse for Thailand, eller planer om en tur , så kom forbi og hils på - Det koster ikke noget - ( før jeg får dig overtalt til en lille ferie villa  Wink )

Mvh

Jesper

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 12:16

Det var satme en flot villa.

Jeg vil i min rasende misundelses-rus straks kaste mig over mit arbejde og tjene nogle penge i håb om at det en dag bliver min tur ! :-)

god dag

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:45

Pjat med dig Jørgen - 80-100.000,- har du jo liggende i lommen Smile

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2237
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 12:52

Det ser rigtig godt ud! Hvornår invitere du på en øl? Så kigger jeg lige ned oppe fra Chiang Mai af ;)

Kristian Ole Rørbye

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 13:03

Ja, det havde været hyggeligt - det er vel blot en times tid i fly ? ( og så lidt kørsel til Hua Hin Smile )

Hvad laver du i Chiang Mai hvis jeg må spørge?

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 13:22

Det er F cool :) love it but the hua hin part. :( 

Byg nogle ligende på Koh Phangan og jeg er med fra start :) 

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)