Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dandomain...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Aug 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har meget svært ved at se hvordan jeg skal blive mere synlig på google - har lige skiftet hjemmeside til dandomain og hvor jeg førhen lå på side 1 og 2 er jeg slet ikke at finde nu, har de samme links til min hjemmeside og de samme varer på nettet....? Nogen der kan sætte lidt lys på sagen for mig? Eller er dandomain bare dårlige når det kommer til søgeoptimering?

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 13:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Uden at have kigget på din side. Har du så de samme tekster og linkstruktur som før? Og endnu vigtigere: har du fået viderestillet korrekt med 301-redirects, så værdien af de eksisterende links ikke går tabt?
Fra Odense
Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 10:02

Hel enig med Frank. Hvis alt indhold som det var før, så mangler det 301-redirects....og om nogle uge burde du få den gamle placering igen...

Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 255
Fra  Design for Pets ApS Skrevet kl. 03:08

Det er min opfattelse af DanDomain siderne er gode, når det gælder SEO. Det har jeg også hørt flere steder fra.

Der går som regel ikke ret mange dage fra, at jeg har oprettet et produkt til at jeg kan finde det på side 1. Men det afhænger selvfølgelig også af, de tekster man skriver i metags m.m. samt konkurrencen på søgeordene.

Mange hilsner fra Lise

Design for Pets - Hundeartikler og kattetilbehør til designbevidste dyreejere.

Tilmeldt 21. Aug 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:35

Okay - hvor gør man det?? Det har jeg slet ikke været klar over, og har snakket med dandomain der var venlige at informere mig om at jeg selv skulle gøre det.

Tak for hjælpen i hvert fald..:)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:00

Gå ind under "produkter" , derefter "beskrivelse" der kan du fylde information på under hvert enkelt punkt "kort beskrivelse" , "kort beskrivelse 2 " " lang beskrivelse" osv. osv. Husk at trykke "gem" når du er færdig Smile

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)