Jeg har meget svært ved at se hvordan jeg skal blive mere synlig på google - har lige skiftet hjemmeside til dandomain og hvor jeg førhen lå på side 1 og 2 er jeg slet ikke at finde nu, har de samme links til min hjemmeside og de samme varer på nettet....? Nogen der kan sætte lidt lys på sagen for mig? Eller er dandomain bare dårlige når det kommer til søgeoptimering? |
Dandomain...
- 1
|
Hel enig med Frank. Hvis alt indhold som det var før, så mangler det 301-redirects....og om nogle uge burde du få den gamle placering igen... |
Det er min opfattelse af DanDomain siderne er gode, når det gælder SEO. Det har jeg også hørt flere steder fra. Der går som regel ikke ret mange dage fra, at jeg har oprettet et produkt til at jeg kan finde det på side 1. Men det afhænger selvfølgelig også af, de tekster man skriver i metags m.m. samt konkurrencen på søgeordene.
|
Mange hilsner fra Lise
Design for Pets - Hundeartikler og kattetilbehør til designbevidste dyreejere.
Okay - hvor gør man det?? Det har jeg slet ikke været klar over, og har snakket med dandomain der var venlige at informere mig om at jeg selv skulle gøre det. Tak for hjælpen i hvert fald..:) |
Gå ind under "produkter" , derefter "beskrivelse" der kan du fylde information på under hvert enkelt punkt "kort beskrivelse" , "kort beskrivelse 2 " " lang beskrivelse" osv. osv. Husk at trykke "gem" når du er færdig |