Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

http://www.nhuy.dk er online

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 24. Aug 08
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:30

Siden ser super  flot ud Smile

jeg skulle kigge lidt på siden før jeg fandt noget jeg ville forbedre

En gæstebog er tit svær og styre og giver meget spam

Jeg ville lave , vis skulle laves med kommentar til siden lave et forum til siden ,dette vil give lidt debat på siden og du kan dele emmer op folk kan spørge om , en gæstebog bliver tit ekstrem uoverskuelige.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 14:58

Generelt helt ok, men få lige lavet et ordentligt banner - det behøver ikke koste mere end en plov (500 kr.). I øvrigt hedder det links og ikke lænker.

Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 15:30

Så lige du på forsiden har skrevet:

Vi har import af små og store Buddha figurer og statuer, tallerkner, fad og vaser af Bambus, smykker, broderier, gaveartikler, keramik, røgelse, kimonoer og meget andre eksotiske ting fra Østen.

Vi leverer til alle EU-Lænde og Norge. Lige nu er det kun muligt at betale med bankoverførsler og PayPal men Dankort og kreditkort betalingsmuligheder vil snart være tilgængelig

Alle vores priser er inklusive 25% moms

Ville nok rette det til:

Vi har import af små og store Buddha figurer og statuer, tallerkner, fade og vaser af Bambus, smykker, broderier, gaveartikler, keramik, røgelse, kimonoer og mange andre eksotiske ting fra Østen.

Vi leverer til alle EU-lande og Norge. Lige nu er det kun muligt at betale med bankoverførsler og PayPal men Dankort og kreditkort betalingsmuligheder vil snart være tilgængelig

Alle vores priser er inklusive 25% moms

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 15:38

Hej

Godt være det er mig, men synes måske 6 links i samme indlæg til samme side - er lidt overdrevet.

Du får alligevel kun værdi af det første - så?!?

Hvilket faktisk vil sige at du får ingen værdi af hårspænder, hårnåle, spisepinde fordi Google giver dig for det første link til din shop.

Så til en anden god gang når du opretter et indlæg og tydeligvis ønsker linkværdi - så er det en god ide at være opmærksom på det.

Fra Rødovre
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 67
Fra  fru Pedersens Skrevet kl. 15:39

Hej

Jeg synes opsætningen som sådan er helt OK, og overskuelig. Men billederne ville jeg personligt få fritlagt så I slipper af med den hvide baggrund, som i mine øjne er forvirrende. På flere af de små billeder er der også en sort kant til højre, det er heller ikke noget der forskønner helhedsbilledet.

Husk at gemme billederne som png-filer når de er blevet fritlagt, almindelig jpg understøtter nemlig ikke transparens.

Venligst
Kristine Pedersen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 24. Aug 08
Skrevet kl. 18:09

Tak!  Det er ærgeligt at tekst som tar 1 minut at skrive på engelsk tar 30 minuter at skrive på dansk  :-)

(jeg er fra Finland og kan godt nog svenska men danske er alltså ikke nemt at skrive)

/Aarto

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 24. Aug 08
Skrevet kl. 18:11

Tak for tipse med .png  Den sorte kant er det nok thumbnailern som laver.. ska tømme cache og kontollere setup:en

/Aarto

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 24. Aug 08
Skrevet kl. 18:15

Nåhh. nu er det 3 af disse links som blev til grundet teksten så det er kun 3 "egte" links i indlægget som alle peger mod en forskellig side på domænen..  Det kan bli lidt underlig fordi forumet laver om tekst til links automatiskt :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)