Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HobbyXpert.com - ros & ris ønskes

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj alle I hjælpsomme Amioner

Så er vi så småt ved at være på banen med vores b2b hjemmeside.. Og derfor vil jeg gerne have noget feedback fra jer....

www.hobbyxpert.com

Jeg er selv opmærksom på følgende ændringer:

* Skriftstørrelsen skal være større

* RSS nyhederne skal fjernes

* CVR.nr. skal ind under kontaktinfo

Men det koster jo hver gang vi skal have lavet ændringer, så derfor vil jeg jo gerne lige samle lidt ris & ros fra jer - så vi kan få noget mere rettet på én gang.. Smile

Helikopterkategorien er den eneste kategori der arbejdes på i øjeblikket - så det er der I skal fokusere..

Tør jeg sige det............. Fyr løs Cool

Kh

Sanne

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:35

Hej Sanne

Den top banner skal den være så stor? Forestil dig siden i en lille skærm her ser man ikke mange vare ...

SanneAN:
Men det koster jo hver gang vi skal have lavet ændringer,

Siden har en del fejl på HTML siden dette kan ikke koste jer noget ;)

Se dem her

Den blå farve der er brugt ville jeg dæmpe

undermenu punkterne ville jeg gøre  mere synlige ...

Overordnet for blå!

Glemte lige en ting

Se denne søgning

Alt for mange ens titles

Håber det kan bruges

/allan

Tilmeldt 18. Jan 10
Skrevet kl. 10:53

Hej Allan

Tusind tak!

Mht. logoet der fylder, så har jeg faktisk tænkt det samme (manden var ikke enig - så tak for lidt opbakning til min fordel)  Yes

Nu har jeg/vi absolut INGEN forstand på koder/seo/html... Men det ser jo skidt ud med den liste du har sendt....... Dét må jeg lige have fundet en løsning på!..

"For mange ens titles".... Hvordan ændrer jeg dette?. Jeg troede faktisk at det var smart at skrive næsten samme tekst hver gang jeg opretter en vare.....

Endnu engang tak

Kh

Sanne

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:03

Hej Sanne

SanneAN:
Mht. logoet der fylder, så har jeg faktisk tænkt det samme (manden var ikke enig - så tak for lidt opbakning til min fordel)  Yes

Manden er det din bedre halvdel eller ham der laver siden ? måske begge ;)

SanneAN:
Nu har jeg/vi absolut INGEN forstand på koder/seo/html... Men det ser jo skidt ud med den liste du har sendt....... Dét må jeg lige have fundet en løsning på!..

De fejl skal du ikke bekymre dig om i første omgang det er min opfattelse i selv roder med siden? det var mere hvis du havde en til at lave det som du betalte :)

SanneAN:
"For mange ens titles".... Hvordan ændrer jeg dette?. Jeg troede faktisk at det var smart at skrive næsten samme tekst hver gang jeg opretter en vare.....

Hver side skal have sin egen unikke title

Jeg vil anbefale dig at downloade en gratis light version af

Seo-lex

Her vil du finde man gode tips til netop dette emne, køber du bogen ja så får du rigtig mange tips og gode råd, og ved du hvad det er skrevet i et sprog vi alle forstår ;)

/allan

Tilmeldt 18. Jan 10
Skrevet kl. 11:27

Manden er min bedre halvdel... Han har meget forstand på produkterne, og jeg forsøger at lave hjemmesiden.. Big Smile

Vi arbejder meget med siden (opretter alt det der skal puttes ind af varer & reservedele), men vi kan ikke selv ændre i "grund-opsætningen"..

Når jeg opretter et produkt så har jeg jo 3 steder jeg skal skrive en tekst

1 Produktets header titel -> Der skriver jeg altid hobbyXpert

2 Produktets header beskrivelse - > Der skriver jeg med max 3 ord præcist hvilket produkt det er

3 Produktets søgeord -> Der skriver jeg så mange som mulige søge ord der passer til den kategori som produktet hører til.. Men der er altid nogle ord som jeg skriver HVER gang (hobbyXpert, reservedele, KDS, helikopter.....)

Er det helt galt?

Har mange gange overvejet at læse noget om seo-optimering - men synes virkelig det kniber med tiden... Nok også lidt interessen/tålmodigheden - da jeg synes det er mere spændende at bygge hjemmesiden op...

KH

Sanne

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 11:45

Hej Sanne,

Kiggede også lige kort på siden og fandt følgende:

1. Når man klikker sig ind under en varegruppe, ude i venstre side, f.eks. Helikoptere. Virker det meget uoverskueligt, der står en masse link lidt tilfældigt virker det til, og så er der 2 store billeder. Overvej om i kunne gøre dette lidt lettere.

2. Forstår ikke helt jeres RSS feed, hvorfor har i nyheder på siden, som intet har at gøre med siden? Synes i skulle overveje at fjerne dem.

3. Synes helt klart også banneret er for stort tager lidt fokus fra resten af siden.

Det var lige de små ting jeg synes, i kunne overveje at kigge på.

Hav en fortsat god dag :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:10

Lav et mindre banner eller et større der siger noget om dit produkt , store bogstaver i den grad lavet overskygger det hele .

Er ikke sikker på er det annoncer i sælger , til hobbysider ?

For vis annoncer til forhandler , ville jeg lave en intro periode med gratis for at få gang i siden f.eks. 3 måneder tilbud hvor de 2 måneder fås gratis imens i køre adwords f.eks

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 12:42

SanneAN:
Manden er min bedre halvdel... Han har meget forstand på produkterne, og jeg forsøger at lave hjemmesiden.. Big Smile

Sweet Big Smile

SanneAN:
Har mange gange overvejet at læse noget om seo-optimering - men synes virkelig det kniber med tiden... Nok også lidt interessen/tålmodigheden - da jeg synes det er mere spændende at bygge hjemmesiden op...

Desværre er det ikke alt som er lige interessant, da det er ret vigtig infomation syntes jeg du skulle finde tiden, ellers må du sætte manden i sving ;)

/allan

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 13:14

SanneAN:

Når jeg opretter et produkt så har jeg jo 3 steder jeg skal skrive en tekst

1 Produktets header titel -> Der skriver jeg altid hobbyXpert

2 Produktets header beskrivelse - > Der skriver jeg med max 3 ord præcist hvilket produkt det er

3 Produktets søgeord -> Der skriver jeg så mange som mulige søge ord der passer til den kategori som produktet hører til.. Men der er altid nogle ord som jeg skriver HVER gang (hobbyXpert, reservedele, KDS, helikopter.....)

Sanne det er SUPER vigtigt at ændre alle dine sider... 1 og 2 gør du forkert, 3 er okay, men i princippet er alle søgemaskiner bortset fra ganske få stoppet med at interessere sig for keywords (3).

1) Din title skal være f.eks som i denne sides title: HobbyXpert.com - ros & ris ønskes - Iværksætter debatten Amino.

Eksempel: Du sælger en Bosch batteridrevet bore-/skruemaskine PSR 18 LI-2
Din Title ville så skulle være: Bosch batteridrevet bore-/skruemaskine PSR 18 LI-2  - billigt på HobbyXpert.com

Eller kunne være noget andet du vil promovere.

2) Din beskrivelse SKAL være sigende... F.eks til den tidligere boremaskine.. Bosch batteridrevet bore-/skruemaskine PSR 18 LI-2 ... Beskrivelsen kunne være:

Hvis du vil have den rette pris - så køb din boremaskine her. Den bedste håndtering i klassen takket være lithium-ion-teknologien. Særligt lang levetid for det udskiftelige lithium-ion-batteri takket være Bosch Electronic Cell Protection (ECP)

NB: Tekster og boremaskine navnet fandt jeg på:
http://www.tgkshop.dk/product.asp?product=1244 (Æres være den der æres bør)

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 13:25

Jeg har sendt dig en PM...

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)