Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TV program om iværksættere

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Aug 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer,

jeg bruger min fritid på en regional tv station på Fyn hvor vi har et program kaldet "Min Egen Virksomhed". Hidtil har programmet indeholdt emner og foredrag fra Iværksættermessen i Køge. Lige i øjeblikket kan udsendelserne kun ses på  Fyn, men har planer om at lave en web tv station for iværksættere. Dette kræver sponsorer og disse har ikke være nemme at finde.

Vores tanker går nu på at udvide programmet, så vi kommer til at høre fra Iværksættere, der er i gang med deres forretning. Vi vil gerne fremhæve de spændende udfordringer som der er ved at være selvstændig og høre om hvordan du/i kom igang med virksomheden, hvilke udfordringer der er og hvilke tind du/i skulle forberede og tage stilling til inden du/i startede.

I første omgang, grundet økonomi, ville vi gerne høre fra Fynske iværksættere. Skriv til os på tv [elefant a] blgm.dk og sælg Jer selv til os. Hvorfor skal vi vælge Jeres/Din virksomhed til programmet.

Hvis nogen skulle have lyst til at sponsorerer udsendelserne vil det være dejligt.

Glæder mig til at høre fra en masse der vil dele deres iværksætterliv med andre. 

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 00:44

Hej.

Det lyder da spændende.

Hvor mange seere har stationen/programmet?

Hvad skal en "lille" reklame for www.dbm.dk koste?

Mvh.

Ditbrugtmarked

Tilmeldt 20. Aug 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:07

VI må ikke have reklamer på TV. Det bliver mere i form af "Programmet præsenteres i samarbejde med......"

Jeg mener ikke Amino er stedet hvor der aftales salg og priser. Det hører sig til anden steds, men interesserede er velkommen til at kontakte os på mail.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)