Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste link?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvilken af disse linktyper er den bedste? Altså hvis jeg har en side og der er 20 eksterne links der linker til mig, vil det så have nogen seo mæssig betydning på hvilken af disse måder linket er udformet. Og såfremt det har, hvilket er så bedst og hvorfor?

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 20:53

Hej Birkelund.

Prøv at få nogle links med gode keywords som anchor texts. Det vil hjælpe på din placering i søgeresultaterne.

Mvh Adam

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Skrevet kl. 20:58

Sutjek:

Hej Birkelund.

Prøv at få nogle links med gode keywords som anchor texts. Det vil hjælpe på din placering i søgeresultaterne.

Mvh Adam

Hej adam.

Det er jeg med på. Det er hvordan linket bliver udformet. Men hvilken destination er den mest fordelagtige af dem som du ser på billeder, og er der overhovedet nogen forskel.

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 21:16

Hvis du vil have det meste ud af din URL struktur, så fjerne al unødvendigt tekst. Til gengæld bør du integrere dine keywords i. Istedet for at kalde det "?cat_id=21&prod_id=12" så kunne det med fordel se sådan ud: "/halskaeder/halskaede-med-perle.php". På den måde kan du optimere din URL struktur. Af de muligheder, der er på billedet, ser jeg ingen forskel, hvis du vil have noget brugbart ud af dine URL'er, men hvis jeg skulle vælge, ville jeg vælge den nederste, men kun fordi der er "mindst snavs".

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 21:22

Sutjek:

Hvis du vil have det meste ud af din URL struktur, så fjerne al unødvendigt tekst. Til gengæld bør du integrere dine keywords i. Istedet for at kalde det "?cat_id=21&prod_id=12" så kunne det med fordel se sådan ud: "/halskaeder/halskaede-med-perle.php". På den måde kan du optimere din URL struktur. Af de muligheder, der er på billedet, ser jeg ingen forskel, hvis du vil have noget brugbart ud af dine URL'er, men hvis jeg skulle vælge, ville jeg vælge den nederste, men kun fordi der er "mindst snavs".

For mig at se er det ikke en URL til en vare, men en affiliate-URL. Så hvis varer skal derind skal det være et deeplink. Men jeg kan jo tage fejl

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Skrevet kl. 21:48

Min fejl. Jeg troede det sagde sig selv, men jo det er lige netop et affiliate link. De kan jo lige så godt give så meget god SEO som muligt. Men er der nogen forskell på hvordan jeg vælger at mine affiliate links skal være opbygget?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:52

Jeg mener at der er noget med at Google ikke læser det der står efter #, hvilket må betyde at din forside vil få linkværdien, hvis du benytter 3eren

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Skrevet kl. 17:55

Er der nogen der ved noget med sikkerhed. Jeg vil sige at mulighed nr 4 var mere seo-venlig, men så meget ved jeg ikke om det?

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:55

Hvis vi går ud fra, at Google ikke gennemskuer "refid" m.m. i URL'en og fjerner værdien fra affiliatelinks, som de lejlighedsvis praler med, at de kan, så er det link nr. 3, der er mest SEO-venligt.

Som Nicolaj er inde på, ignorerer søgemaskinerne pt. alt efter #, hvorfor det vil læses som et rent link til din forside.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Skrevet kl. 22:57

Tak for det. Det lyder som om at det er link nr 3 hvor jeg er sikker på at det giver noget. Så det holder jeg mig til.

Tak for hjælpen

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)