Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Auktionside til brugt tøj

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er godt klar over, at man skal skille sig ud fra mængden og tilbyde noget de andre ikke har eller noget der er bedre. Jeg luftede bare ideen for at høre om det var en ide, som kunne blive til noget. Jeg ved udemærket godt at hvis ideen skal blive til noget skal der arbejdes meget med den. Mht. erfaring inden for tøj, så køber og sælger jeg restpartier af tøj i min fritid og har desuden haft 2 tøjbutikker, så lidt erfaring og kontakter har jeg da opbygget. 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kiwaro

Jeg synes, at du kan skille dig ud på 2 punkter:

1) Ingen af konkurrenterne kan præstere andet end flade 2D billeder - hverken 3D-fotos eller video-uploads af varerne. Med disse 2 muligheder kan man som køber få et bedre beslutningsgrundlag. Om det teknisk er muligt aner jeg ikke n dyt om - synes bare, at det kunne være cool.

2) Førstevælger-konceptet; dvs. at man kan hægte sig på de brugere med de fede varer og få lov at købe først, hvis man har lyst. Man får ex. 2 timer til at købe, efter at annoncen er lagt på - herefter går den videre til nr. 2, nr. 3 og herefter i bud til alle brugere.

Michael

Michael

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)