Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Auktionside til brugt tøj

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Problemet ved auktioner er, at man aldrig er sikker på at opnå en bestemt pris... Dvs mange er afholdende, hvilket er grunden til QXL ik er blevet større end de er...

Kan man ikke sætte en mindstepris eller bare lave det udelukkende som en "køb nu"-ting, ligsom man kan på eBay?

Det sikrer naturligvis ikke varen rent faktisk bliver solgt.... Men det sikrer da den ikke bliver solgt under en bestemt pris :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15082
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:05

Fama:

Kan man ikke sætte en mindstepris eller bare lave det udelukkende som en "køb nu"-ting, ligsom man kan på eBay?

Det sikrer naturligvis ikke varen rent faktisk bliver solgt.... Men det sikrer da den ikke bliver solgt under en bestemt pris :)

Jo du kan sætte en mindstepris, men du kan ik forhandle om prisen eller bytte... Og det er præcist der, hvor TS, Rebuy, Gul&Gratis mm har deres forcer!

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 15:09

Fashion-Seller:
Jo du kan sætte en mindstepris, men du kan ik forhandle om prisen eller bytte... Og det er præcist der, hvor TS, Rebuy, Gul&Gratis mm har deres forcer!

Nej det er selvfølgeligt rigtigt.... Det var bare et opklarende spørgsmål :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 31. Mar 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 00:40

Hvis man nu gav brugerne mulighed for enten at sælge som alm. auktion eller med fastpris og samtidig gav mulighed for at man kunne komme med et prisforslag til dem der havde valgt fastpris ville man jo have både en auktion og køb/salg side i samme side. Sørger man samtidig for at der både er bruger og sælger på siden og at den skiller sig ud fra de andre sider vil den da have en chance. Men man skal jo netop sørge for at det ikke bare bliver en kopi af de andre sider for at fastholde køber og sælger på siden. 

Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 00:38

Jeg er godt klar over at der skal både køber og sælger til for at siden skal løbe rundt, men vil der være et marked for sådan en side? Hvis nu man laver en side, hvor man kan oprette en alm. auktion, sælge med fast pris m.m. og får køber og sælgerer ind på siden? Tror i man vil kunne få et fornuftigt projekt ud af det?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:09

En af grundene til at Ebay købte DBA var nok at der er kæmpe risiko for at fejle, hvis man starter helt fra bunden i et nyt land. For at tiltrække købere, så skal du have mange varer (sælgere) og for at tiltrække sælgere, så skal have en store kundeskare (købere). Det bider sig selv i halen og man kan ikke bare få nye brugere lidt efter lidt, for så er de første smuttet, når de nye kommer til. Der er rigtig mange som er mislykkedes med at lave en konkurrent til QXL.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 01:31

kirawo:

Jeg er godt klar over at der skal både køber og sælger til for at siden skal løbe rundt, men vil der være et marked for sådan en side? Hvis nu man laver en side, hvor man kan oprette en alm. auktion, sælge med fast pris m.m. og får køber og sælgerer ind på siden? Tror i man vil kunne få et fornuftigt projekt ud af det?

Nej, find på noget andet.

Men hvis du insisterer, kan du få de 2 systemer jeg har lavet til det jeg troede jeg skulle så trendsales med. Stylemarket.dk, har den simple som nu, og et stort system. begge lavet fra bunden. ikke 100% færdige, men rigtig fint struktur i programmeringen, du kan få dem for en flad tusse.. 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Skrevet kl. 00:51

Tak for tilbuddet, men grunden til at jeg startede denne tråd, var at jeg har 2 auktionscripter, som jeg ikke lige vidste hvad jeg skulle bruge til. I forbindelse med et andet auktionsprojekt er disse kommet i overskud da vi valgte at programmere den fra bunden. Jeg ville jo bare høre om der ville være grobund for at gå videre med ideen, men ud fra din kommentar vil jeg ligge den tilbage i skuffen sammen med de 2 scripter........

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 00:59

Hej,

Et rigtig godt råd jeg fik engang vil jeg hermed give videre til jer

"Hvis du skal starte noget selv, skal du gøre det fordi du kan gøre det bedre end andre"

- Har du nogen erfaring indenfor branchen, arbejdet med noget lign eller været premium seller et sted?

- Hvordan kan du skille dig ud fra f.eks. Trendsales, hvad har du de ikke har (folk vælger ikke bare dig)

Jeg mener at der er en del der er større eller mindre grad præcis laver det du taler om. Det de tjener penge på er annoncer, vip brugere, reklamer osv - men spørgsmålet er: kan du tilbyde noget specielt?

De store pladser er taget, nu er det om at finde nichen som de ikke har tænkt på - kan du finde den, så er du på rette spor, ellers synes jeg at den passer bedst i skrivebordet igen :-)

God aften!

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Skrevet kl. 01:10

Jeg er godt klar over, at man skal skille sig ud fra mængden og tilbyde noget de andre ikke har eller noget der er bedre. Jeg luftede bare ideen for at høre om det var en ide, som kunne blive til noget. Jeg ved udemærket godt at hvis ideen skal blive til noget skal der arbejdes meget med den. Mht. erfaring inden for tøj, så køber og sælger jeg restpartier af tøj i min fritid og har desuden haft 2 tøjbutikker, så lidt erfaring og kontakter har jeg da opbygget. 

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)