Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Auktionside til brugt tøj

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

I aftes sad jeg og sludrede med nogle venner over et par øl og vi kom til at diskutere om en auktionsside hvor man kan sælge brugt tøj ville kunne køre. Meningerne var blandede, så derfor spørger jeg herinde. 

Vil i benytte en auktionsside, hvor der udelukkende blev solgt brugt tøj. Evt. kunne man tillade at butikker kunne få lov til at sælge deres rester på auktionen. Tror i det vil kunne løbe rundt eller er det en ide som jeg skal putte tilbage i skrivebordsskuffen? Jeg ved godt at der bliver solgt brygt tøj på qxl, men hvad med en auktion kun med brugt tøj/rester fra butikker? 

Kirawo

Fra N/A
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 19:01

www.trendsales.dk

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 19:02

Mener at mange bruger Trendsales til lige netop brugt tøj, men gør vel ikke noget med lidt konkurrence.

Synes selv det er en god idé..

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 19:03

Hæ hæ.... Ja man får altid de bedste idéer efter et par øl ;)

Men prøv lige at tjekke trendsales ud, inden du pisser i bukserne over at have fundet på noget nyt og banebrydende.....

Ikke dermed sagt jeg ikke kan se potentiale i at viderudvikle din idé..... Men som den fremstår her lyder det meget som en light-udgave af trendsales....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Skrevet kl. 19:16

Ja jeg ved godt at der er trendsales, men hvis man nu lavede et alternativ til dem og så lavede en overskuelig side. Syntes trendsales kan være lidt rodet....eller er det bare mig? Og ja et par øl sætter gang i tænkeren...smiler

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 19:23

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 19:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kirawo

Jeg vil give dig ret i at et alternativt sikkert kunne være rart, men jeg tvivler på at man ville kunne få fodfæste og dermed blive taget seriøst.

Hvis en bruger skal have noget ud af auktionen - så skal der være brugere og før de kommer skal, der være varer og auktioner. Hvis en bruger skal oprette en auktion så kræver det at vedkommende forventer at få en "god pris" for varen på auktionen og dette.. kan man ikke rigtig "tilbyde" uden brugere.

Der er rigtig mange, som har forsøgt at lave en ny dansk auktionsside med almindelige ting a la QXL og fejlet. Jeg tvivler lidt på at dette er meget anderledes medmindre, der er noget ved ideen du ikke fortæller i tråden her - som Fama også er inde på

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:41

Problemet ved auktioner er, at man aldrig er sikker på at opnå en bestemt pris... Dvs mange er afholdende, hvilket er grunden til QXL ik er blevet større end de er...

Men Trendsales, Rebuy, Gul&Gratis mm vokser alle, fordi brugerne kan forhandle om priserne... Det er både godt for køber og sælger...

Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Skrevet kl. 20:30

Man vælger jo selv startprisen, så man har vel intet at tabe men alt at vinde ved sådan en side. Dog er det rigtigt at det er vigtigt at der både er kunder og sælger på siden. Hvis man samtidig fik aftaler med nogle butikker om at de sælger evt. rester på siden til nedsatte priser er der vel mulighed for at siden har en mulighed hvis man kan købe nyt tøj billigt.

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 20:43

Hej

Brugeren vælger jo ud fra om det er værd at bruge tid på - Brugerens vurdering er jo ud fra personens ønske om f.eks. salgspris.

Hvis brugeren vurdere at tiden er bedre brugt ved at oprette på f.eks. Trendsales så bruger de næppe tid på en ny opstartet auktionsside for brugt tøj.

Jeg kan godt se hvad du mener med at man jo bare kan oprette en mindstepris, men det kan de jo også alle andre steder så hvor skulle brugeren så benytte din service frem for en hvor der er større chance for den ønskede pris pga. f.eks. flere brugere?

Hvis du ikke er anderledes er det jo bare endnu en kopi side

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)