Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du hjælpe mig med facebook?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Møgeltønder
Tilmeldt 18. Aug 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er jeg ved at være igang!

Er ved at oprette min første annonce på facebook. 200,00 har jeg sat maximum pr. dag.

Har fået en CPC på 5,12 - 8,13

Og en CPM på 2,24 - 3,55

Her er der tale om en målgruppe på 12.980.

Hvor meget CPC/CPM ville I vælge? Sig lige til hvis I skal bruge mere info.

Dbh

Nichlas Boysen

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener at Facebook kongen Simon nævnte på et tidspunkt at man som uerfaren annoncør på Facebook altid skal vælge CPC. Prøv at starte med at byde halvdelen af hvad FB anbefaler.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Nichlas Boysen:

Hey Nichlas

Uden at være ekspert på området, så kan jeg fortælle dig så meget, at reklamerne (de små bannere) til højre er lige til at oprette, såfremt du har meldt dig til en række Affiliate netværk, hvorfra du selv vælger dine kampagner. MEN...det koster penge. Hvorfor? Fordi du betaler hver gang, nogen klikker på de pågældende bannere. Det gælder altså om at tilpasse dine bannertekster til din målgruppe, således at du opnår et salg igennem dem, og så dine indtægter hurtigst muligt overgår dine udgifter hertil.

Hvis du ikke vil / kan afse et budget til denne form for annoncering, så skal du i stedet oprette en side, hvorpå du kan sætte Affiliate-banner kampagner. Det koster dig ikke noget. Men du skal have mange tilhængere af din side, før det giver en indtjening.

Håber, det giver mening!?

Hej TT.

Det giver meget mening :)

Og det er den første fremgangsmåde jeg efterlyser.

Kan folk anbefale nogle netværk?

De bedste hilsner

Nichlas Boysen

 

Jeg kan anbefale TradeDoubler, EuroAds, IQ Medier og Webgains - Ellers tilmeld dig en masse netværk og se hvad de kan tilbyde dig - En god ide er at google dem så kan du evt finde ud af om de betaler til tide osv

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)