Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger samarbejdspartnere der vil bruge vores service til at udsende fakturaer

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Frank Christensen:

Det er stadig næsten 1.000 fakturaer igennem vores system.

Nej, sådan kan du ikke sammenligne det. Man skal jo også kunne bogføre, og det kræver et økonomisystem. Desuden er det ikke alle virksomheder, der endnu kan modtage elektroniske fatkura - eller ønsker at kunne.

Mvh Maria

Certificeret C5 forhandler. http://www.nordsoft.dk 

Sig du har set mig på Amino, og vi giver 10% rabat på timeprisen.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 14:03

Maria Frederiksen:

Tom Frank Christensen:

Det er stadig næsten 1.000 fakturaer igennem vores system.

Nej, sådan kan du ikke sammenligne det. Man skal jo også kunne bogføre, og det kræver et økonomisystem. Desuden er det ikke alle virksomheder, der endnu kan modtage elektroniske fatkura - eller ønsker at kunne.

Mvh Maria

Nej Maria at se et økonomisystem som C5 - som om det var et fakturerings system - er det samme som at se vores EAN faktura løsning som om det var det eneste vi gjorde - hvilket det er LANGT fra...

Fact er at man kan bruge FakturaService.dk som fakturerings system - uden at have nogen som helst indledende udgifter som man skal med 19/20 økonomisystemer. Og de indledende udgifter er som oftest adskillige hundrede om ikke tusinder af udsendte fakturaer igennem vores system.

Desuden kræver vores form ikke nogen form for indsigt i bogholderi, kræver ikke uddannelser eller lignende og koster ikke en bondegård at investere i.

Yes Gratis: Opret en konto
Yes Gratis: Brug af systemet
Yes Gratis: Brug kundedatabase
Yes Gratis: Brug varekartotek
Yes Gratis: Afsend e-mail faktura med PDF
Yes Koster: Afsend EAN faktura (2.80 + moms per stk)
Yes Koster: Afsend Print faktura (2.80 + moms for op til 5 sider papir med kuvert, inklusive alt tid det tager at printe ud, folde, kuvertere og gå ned til postkassen)

Efter min og 98% af alle adspurgte - er det her en GENIAL løsning for iværksættere og små til mellemstore virksomheder, og det er netop hvorfor jeg skriver om det på Amino - som bekendt jo er et Iværksætter forum + det løse... Big Smile

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 14:48

Tom Frank Christensen:

Efter min og 98% af alle adspurgte - er det her en GENIAL løsning for iværksættere og små til mellemstore virksomheder, og det er netop hvorfor jeg skriver om det på Amino - som bekendt jo er et Iværksætter forum + det løse... Big Smile

Jeg tror du har ret omkring Amino, men løsnignen dur ikke til mine kunder - som er små virksomheder med op til 50 ansatte. Til gengæld dur din løsning med at kunne sende EAN-faktura til VANS-netværket, og jeg skal nok henvise mine kunder til dig.

Certificeret C5 forhandler. http://www.nordsoft.dk 

Sig du har set mig på Amino, og vi giver 10% rabat på timeprisen.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)