Jeg har købt et domæne på one.com, og troede sådan set jeg godt kunne lave min website helt alene. Men fandt ud af at jeg ikke helt havde sat mit rigtig ind i det. Derfor har jeg brug for en der kan lave den fra bunden af, hvor efter jeg selv kan søger for den (opdater siden osv)
Siden skal ikke være alt for indviklet, og tror ikke det kræver meget(ifølge mig selv) arbejde. Det skal være noget ligesom på en blog. Altså jeg skriver et indlæg, evt putter et billede, video osv ind. Og så skal folk kunne skrive en kommatar til det. Der skal være et par knapper du kan trykke på, og så tager det dig ind på et par andre sider.Selvfølgelig er dette kun en kort beskrivelse af siden.
Jeg ved at folk tager pris pr side i selve hjemmesiden, men da jeg er student, så har jeg ikke helt vildt mange penge. Ja næsten ingen;) Ej, men hvis folk er interesseret i at hjælpe kan man skrive en mail på kroghras@gmail.com
Jeg har købt et domæne på one.com, og troede sådan set jeg godt kunne lave min website helt alene. Men fandt ud af at jeg ikke helt havde sat mit rigtig ind i det. Derfor har jeg brug for en der kan lave den fra bunden af, hvor efter jeg selv kan søger for den (opdater siden osv)
Mange udbydere har 1 kliks installering, og hvis du bruger wordpress som det er blevet foreslået, så kan du findes 1000 vis af tempaltes. Wordpress er samtidigt supernem at gå til ( min knægt på 11 er begyndt at bruge det, men han er altså også alvorligt miljøskadet )
Du behøves nu ikke "tjekke" så meget ud! - det var da bare et tilbud.
Bennie
Det var nu ment til SebKania.
Men det er nok et lidt større projekt. Der er et par sider der skal laves. Som skrevet, så vil jeg lige kigge det Wordpress ud. Men hvis der skulle være folk, som ville hjælpe skal i være velkommen til at skrive.