Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at lave min hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 20. Aug 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Jeg har købt et domæne på one.com, og troede sådan set jeg godt kunne lave min website helt alene. Men fandt ud af at jeg ikke helt havde sat mit rigtig ind i det. Derfor har jeg brug for en der kan lave den fra bunden af, hvor efter jeg selv kan søger for den (opdater siden osv)

Siden skal ikke være alt for indviklet, og tror ikke det kræver meget(ifølge mig selv) arbejde. Det skal være noget ligesom på en blog. Altså jeg skriver et indlæg, evt putter et billede, video osv ind. Og så skal folk kunne skrive en kommatar til det. Der skal være et par knapper du kan trykke på, og så tager det dig ind på et par andre sider.Selvfølgelig er dette kun en kort beskrivelse af siden.

Jeg ved at folk tager pris pr side i selve hjemmesiden, men da jeg er student, så har jeg ikke helt vildt mange penge. Ja næsten ingen;) Ej, men hvis folk er interesseret  i at hjælpe kan man skrive en mail på kroghras@gmail.com

//Søren

Fra Odense
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 104
Fra  Krudtborgen - Fyrværkeri i Odense Skrevet kl. 14:45

Krudtborgen sælger fyrværkeri i Odense.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 14:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Søren

Som studerende har du bestemt ikke mange pengeSad

Jeg kan godt sætte en wordpress op til dig - og jeg skal nok også gøre det gratis - så bliver det vist ikke meget billigere

Se lige min hjemmeside, og skriv en mail hvis du er interesseret.

Glade hilsener Bennie

Fra Århus
Tilmeldt 20. Aug 10
Skrevet kl. 15:19

Tak det vil jeg lige tjekke ud:)

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 15:27

Søren Rasmussen:

Jeg har købt et domæne på one.com, og troede sådan set jeg godt kunne lave min website helt alene. Men fandt ud af at jeg ikke helt havde sat mit rigtig ind i det. Derfor har jeg brug for en der kan lave den fra bunden af, hvor efter jeg selv kan søger for den (opdater siden osv)

Mange udbydere har 1 kliks installering, og hvis du bruger wordpress som det er blevet foreslået, så kan du findes 1000 vis af tempaltes. Wordpress er samtidigt supernem at gå til ( min knægt på 11 er begyndt at bruge det, men han er altså også alvorligt miljøskadet )

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 19:47

Søren Rasmussen:

Du behøves nu ikke "tjekke" så meget ud! - det var da bare et tilbud.

Bennie

Fra Århus
Tilmeldt 20. Aug 10
Skrevet kl. 12:18

Bennie Larsen:

Søren Rasmussen:

Du behøves nu ikke "tjekke" så meget ud! - det var da bare et tilbud.

Bennie

Det var nu ment til SebKania.

Men det er nok et lidt større projekt. Der er et par sider der skal laves. Som skrevet, så vil jeg lige kigge det Wordpress ud. Men hvis der skulle være folk, som ville hjælpe skal i være velkommen til at skrive.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 12:20

Jeg skal gerne give et tilbud på en hjemmeside til dig.

Jeg kan sætte en hjemmeside op i et brugervenligt CMS så du selv kan holde siden opdateret uden kendskab til programmering.

Send mig en mail på kasper@infront.dk med lidt flere detaljer hvis det har interesse.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)