Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny version af gratis eBog om Facebook fansider

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Næsten 2.000 har allerede downloadet den gratis light-version af eBogen fra WebWoman Kommunikation og Froberg Design om facebook markedsføring.

Den er lige lagt online i en ny version, der kan hentes her: http://www.box.net/shared/z3e2475896

Designer Luna Hvid, Luna Headwear siger: "Super brugbar læsning der i løbet af tre dage fordoblede antallet af besøgende på min støtteside: Man steger da ikke frikadeller med paryk på!"

Coach og NLP-terapeut Dorte Lytje siger: 
Den er SÅ brugbar, fantastisk, let-læselig, gennemtænkt...GULD værd!! TAK ♥

Simon Overgaard, Jesperhus Resort siger: "Super god E-bog i har lavet. Den giver virkelig et godt overblik over mulighederne på facebook og hjalp os til at komme rigtigt igang med brugen af facebook. Vi har siden vi købte E-bogen haft rigtig stor succes med facebook. Vi har skabt en masse gode relationer til vores kunder, forbedret vores image og gjort os synlige over for nye potentielle kunder. Vi takker meget :)"

Webdesigner Line Wied, Wied Webdesign siger: "Godt begået - indsigtsfuld og med mange gode fif til virksomheder på FB. Tak for den."

Journalist og kommunikationsrådgiver Julie Lindegaard siger, "Den er forrygende!!!!!"

Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 149
Fra  Web Republic Skrevet kl. 14:43

Super Yes Den er hermed downloadet.

Jeg har i forvejen den "gamle" version, som jeg har lært meget af, så jeg vil glæde mig til at kaste mig over den nye i weekenden Smile

Tak for at videregive så mange gode og brugbare tips Smile

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 14:47

Hej Lisbeth

Takker - Glæder mig til at læse den

God weekend

Fra Rødovre
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 67