Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping af modetøj

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har en kammerat som søger efter et firma som tilbyder dropshipping af modetøj til unge mennesker nogen som kan hjælpe ?

Thomas 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:45

Jeg vil foreslå, at din kammerat lige tænker konceptet igennem en gang til!

Der findes ik noget mere belastende end salg af tøj idag! Forbrugerne er blevet utrolig kræsne, og de er meget krævne. Dvs han vil opleve mange returneringer mm.

Derfor er tøj rigtig svært at dropshippe, da han ingen indflydelse har på noget som helst. Han kan ik liiiiige måle noget, eller tjekke noget. Desuden er det de færreste shops, som gider dropshipping, da fortjenesten på modetøj er elendig i forhold til alt det arbejde, som der skal udføres.

Det samme gælder for din ven. Han kommer til at bruge rigtig meget tid på at oprette varer mm, men salget vil slet ik følge med, da mange ting vil blive udsolgt før han selv, når at sælge noget...

Så tøj med mange størrelser og dropshipping er bare to ting, som slet ik høre sammen... Og mange af de sider, som har de gode mærker, de er slet ik interesseret i at sælge via andre, da de risikere at miste salgsretten!

Fra Århus
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 13:45

Hej Thomas

Jeg er ret sikker på at det er svært at finde en dropshipping leverandør af modetøj.

Jeg har gennem de sidste par måneder søgt efter spændene dropshipping aftaler, dog uden held :-/

Som det ser ud nu, har jeg www.UrogSmykker.dk som er baseret på dropshipping, med okay fortjeneste. Men de gode leverandører hænger desværre ikke på træerne.

www.urogsmykker.dk - Billige ure online

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 13:54

Hej Thomas,

Har Rene fra dropshippers.dk ikke nogen i hans database?

Med venlig hilsen

Lars

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 13:56

IndoSoft:

Hej Thomas,

Har Rene fra dropshippers.dk ikke nogen i hans database?

Med venlig hilsen

Lars

Han har vist generelt ikke særlig mange kategorier, endnu - desværre.

Og det er også en skam, at man skal registrere sig inden man kan få et overblik over leverandørerne. 

Fra Århus
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 14:20

Giver dig ret!. Var godt skuffet efter at jeg havde logget ind :)

www.urogsmykker.dk - Billige ure online

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)