Hej Er der nogen virksomheder der ude, som var intresseret i et Nyt brætspil som er meget unikt let at produksere mod roality-licens.. Eller er der nogen der kender virksomheder der kan produksere Mit bræt , der tænker jeg på masse produktion på 10.000 - og opefter. og lave en prototype til mig som jeg kan bruge til at fremme salget af mit spil. Jeg har selv en prototype men mangler en professionel udgave der er salgs/markedsførings klar er der en virksomhed der kan lave dette vederlagsfri mod at få ordren i hus. Priser på produktionen for x antal spil ville være rart samt leveringstid på x antal spil 5.000 og 10.000 stk. selve spillepladen er firkantet i mål 36,5 cm x 27,5 cm med tryk. Brikkerne er 4 cm x 4 cm med tryk og er i hård plastik, spilleregler, terninger og spillekasse i pap med tryk. skal være lavet færdig på fabrikken, så det er klar til at sende ud i butikkerne.
|
Hej Jimmy
Jeg kan ikke lige hjælpe med at producere dit brætspil, men kunne det ikke være en ide at tage kontakt til nogen af de danske producenter? f.eks. NN Game
ellers prøv Gameinventors i Odense - de laver i konsulentarbejde for spiludviklere og må kunne hjælpe dig.