Hej Aminoer, Jeg går nu ud med et tilbud som det ganske enkelt er umuligt at sige nej til!! Driver du en fysisk virksomhed indenfor industri, håndværk, handel, salg eller rådgivning så tilbyder jeg at komme ud til jer for at gå igennem jeres forretningsgange, virksomhedsstruktur, ledelsesopbygning, leverandørstrategier, IT-struktur osv. Efterfølgende går jeg hjem og analyserer alle de informationer som jeg har fået i forbindelse med besøget og udarbejder en rapport som beskriver hvad i kan gøre for at øge effektiviteten og indtjeningen samt minimerer udgifterne. Alle de foreslåede tiltag vil blive beskrevet med anslåede udgifter til gennemførsel, samt estimeret gevinst. Til slut aftaler vi et nyt møde hvor vi sammen gennemgår min rapport. Ovenstående, alt inkl. tilbyder jeg 100% gratis og uforpligtende.
Mener i at min rapport og gennemgang er noget i vil gå videre med så skriver vi en kontrakt på opgaven og denne sættes i gang til den individuelt aftalte pris. Ønsker i ikke at gå videre med mig som samarbejdspartner er det op til jer, som kunde, at afgøre om i mener at indholdet af mit indledende arbejde alligevel har vært af en sådan karakter at det har givet jer en værdi som i ønsker at betale mig for.
Jeg ser meget frem til at høre fra jer samt komme i gang med at øge jeres virksomheds potentiale.
Mvh Lars Hyldegård |
Jeg smider lige tråden op en enkelt gang mere før at turen går sydpå, (Esbjerg)
Hav en rigtig god weekend.
Mvh
Lars Hyldegård