Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis gennemgang af din virksomhed/forretning! Øg din indtjening.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg går nu ud med et tilbud som det ganske enkelt er umuligt at sige nej til!!

Driver du en fysisk virksomhed indenfor industri, håndværk, handel, salg eller rådgivning så tilbyder jeg at komme ud til jer for at gå igennem jeres forretningsgange, virksomhedsstruktur, ledelsesopbygning, leverandørstrategier, IT-struktur osv.

Efterfølgende går jeg hjem og analyserer alle de informationer som jeg har fået i forbindelse med besøget og udarbejder en rapport som beskriver hvad i kan gøre for at øge effektiviteten og indtjeningen samt minimerer udgifterne.

Alle de foreslåede tiltag vil blive beskrevet med anslåede udgifter til gennemførsel, samt estimeret gevinst.

Til slut aftaler vi et nyt møde hvor vi sammen gennemgår min rapport.

Ovenstående, alt inkl. tilbyder jeg 100% gratis og uforpligtende.

Mener i at min rapport og gennemgang er noget i vil gå videre med så skriver vi en kontrakt på opgaven og denne sættes i gang til den individuelt aftalte pris.

Ønsker i ikke at gå videre med mig som samarbejdspartner er det op til jer, som kunde, at afgøre om i mener at indholdet af mit indledende arbejde alligevel har vært af en sådan karakter at det har givet jer en værdi som i ønsker at betale mig for.

Jeg ser meget frem til at høre fra jer samt komme i gang med at øge jeres virksomheds potentiale.

Mvh

Lars Hyldegård

Expand Consulting

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Skrevet kl. 12:32

Jeg smider lige tråden op en enkelt gang mere før at turen går sydpå, (Esbjerg) Wink

Hav en rigtig god weekend.

Mvh

Lars Hyldegård

Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 171
Fra  maila Skrevet kl. 12:47

Hej Lars.

Er du kørt? Har du en ½ time?

Bor i Esbjerg og kunne seriøst godt bruge din ekspertise.

Mvh

Kennet O

ps. ringer lige om 10 min :)

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Skrevet kl. 13:46

Hej Kennet,

Tak for din interesse i mine kompetencer.

Jeg er lige på vej ud af døren og håber derfor at vi evt. kan tage en snak i morgen.

Er det ok?

Kan du kort fortælle lidt om hvilke udfordringer du står overfor? Skriv gerne i en Privat besked hvis det passer dig bedst.

Vi snakkes ved.

Mvh

Lars Hyldegård

Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 171
Fra  maila Skrevet kl. 14:14

PB sendt... Du får den også lige her Smile

Hej Lars

Jeg er almindelig slave/lønarbejder i weekenden (lidt kroner skal der jo i kassen) hvorfor hverdagene passer bedst.

Vi er ved at lave virksomhedsprofil/beskrivelse og prisfastsættelse af vores produkt men, holdahop det er en sværd udfordring for 'almindelige' mennesker. Pt. har vi produktet i marken for at få det afprøvet og det har givet super go respons. Produktet henvender sig primært til institutioner men muligheden for privat salg og salg til øvrige kunder er også muligt med den rette pris!

Vi mangler enormt meget noget hjælp til at guide os i den rigtige retning... Også lidt med henblik på at kunne opnå kredit fra bankens side.

Har tidligere skrevet et indlæg om samme og én af de venlige aminoer anbefalede at jeg skulle kontakte dig. Dette har jeg ikke fået gjort grundet... bla bla du ved :D men, nu så jeg lige at du var på vej til Esbjerg og tænkte at, hvis det var i forbindelse med arbejdet, kunne du jo kigge forbi (der er kaffe på kanden) blot for at give din uforbeholdne mening om der overhovedet er muligheder i produktet :)

Jeg ser frem til at høre fra dig og håber du kan hjælpe os.

Go' weekend

Med venlig hilsen

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Skrevet kl. 12:32

Hej Kennet,

Mange tak for din henvendelse.

Turen til Esbjerg i går var "desværre" ikke arbejdsrelateret da målet var jeres ganske udmærkede festuge Smile

Jeg vil meget gerne tage et kig på jeres forretning og da du arbejder i weekenderne så foreslår jeg at vi tales ved mandag i stedet.

Hav nu en rigtig god weekend, til trods for lønarbejde Wink

Mvh

Lars Hyldegård

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Skrevet kl. 15:32

Hej Kennet,

Så skulle der endelig være landet en email i din inbox.

Jeg ser meget frem til at høre fra dig.

Hav en rigtig god dag.

Mvh

Lars Hyldegård

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 15:37

Jeg har smidt dig en PB :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)